charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.045 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Contact klantenservice

Contact via mail duurt minimaal 10 werkdagen. Gebeld en niet bereikbaar wegens te weinig personeel. Dag later weer gebeld en heel vlot en vriendelijk te woord gestaan.
Ik had in principe de Niel caramel als nummer 1, maar met de bestelling is van mijn kant gezien iets mis gegaan. Maar met deze andere kleurstelling ben ik ook tevreden.
Per ongeluk de verkeerde sterktes opgenomen door Charlie tempel zelf direct nieuwe klaargemaakt en gratis opgestuurd. Verkeerd gestuurde bril mochten we houden.
Snelle verzending van de bril. Glazen goed, al met al tevreden. Alleen vooraf was de klantenservice niet te bereiken, maar gelukkig nog niet nodig gehad.
Ik heb 5x geprobeerd mijn waardes van mijn bril door te sturen. Een of andere manier lukte het niet waardoor mijn bril veel langer duurde dan nodig
De website en de ontvangen bril kloppen altijd zowel het model als de kleur. Heb ondertussen wel 20 brillen besteld en krijg altijd complimenten.
BV
Bernhard V.
Rotterdam
Bijzonder snelle levering. Persoonlijk vind ik de keuze wat minder. Ik houd van kleine monturen/glazen, en het gros is toch wel wat groter.

Cataract

Vrijdag voor Kerstmis, tijdelijke bril besteld op sterkte met cilinders. Dit in verband met staaroperatie, zaterdag al in huis, geweldig!
3 mrt 2024
Bril werd vlot geleverd en ziet er goed uit, leesgedeelte moet ik nog aan wennen en lijkt wat smaller dan ik met mijn oude bril gewend was.
Vrijdagochtend besteld zaterdag middag in de brievenbus. Bril past en is het goede model voor mij. Zelf de pootjes goed gezet, super!
Bril zit gelijk goed! Een minpuntje is dat de bril paars/blauw moeten zijn maar in werkelijkheid is hij groen. Montuur Fandango Purple
10 mrt 2024
Ik moest iets langer wachten dan ik had gedacht (3 werkdagen) maar ik ben heel blij met de bril omdat hij goed staat tov het passen
Snelle en correcte service. Enkel op de hoogte gehouden worden van een bepaald model dat niet beschikbaar is lukt niet

Klantenservice sucks

De leveringbis snel, maar contact met de klantenservice is beroerd. Bellen gaat niet en op mail wordt niet gereageerd.
Helemaal tevreden! Snelle levering ondanks dat de glazen van de bril niet op voorraad waren. Super blij met de bril

super webshop

snelle levering,zeer goedkoop (65€ montuur en glazen) kwaliteit zeer goed! 2 de bril van hun en zeer tevreden van.
10 mrt 2024
Ruime keuze. Ik kon mijn zonnebril (multifocale) helemaal naar wens samenstellen voor een schappelijke prijs.
Boven verwachting goed. Ook qua sterkte. Small zonnebril gekocht op sterkte, pootjes zijn overigens wel lang.
9 mrt 2024
De snelle service en gewoon alles is altijd goed geregeld zoals het invullen van de gegevens en snel in huis

Pasbrillen service is top!

Super fijn dat jullie de mogelijkheid hebben om brillen te passen. 4 monturen proberen voor maar € 4,95. Top!