charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.801 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

24 mrt 2024
Vrijdagochtend besteld zaterdag middag in de brievenbus. Bril past en is het goede model voor mij. Zelf de pootjes goed gezet, super!

Oké

Altijd wel goed maar de langdurigheid van meegaan is wel niet wauw, spijtig ook dat je je bril niet bij hun kan laten maken terug
Ik heb een bestelling geplaatst op 4 april en heb nog niks binnen. Ook geen bericht dat de bestelling vertraagd is. Niet fijn.
De levertijd voor de nieuwe bril zou 3 werkdagen zijn, maar dat werden er uiteindelijk >10! Tja, je moet doen wat je belooft.
Hele fijne bril. Snelle bezorging. Ik had thuis vier brillen gepast en deze zat als gegoten. Ben heel blij met mijn keuze.
Fijn bestelproces. Verwachting ten aanzien langere levertijd goed gemanaged. Vervolgens toch eerder geleverd dan aangegeven.
Bizar goede service, snelheid van leveren en diverse monturen. Ook de kwaliteit is ondanks de lage prijzen dikke prima

Dunner glas

Duurste geslepen glas is nu ultra dun. Glas komt buiten montuur dat echt niet dunste montuur is. Dat is erg jammer
30 mrt 2024
klantenservice compleet onbereikbaar zowel via telefoon als email, bestelde product gewoon snel en goed geleverd
20 mrt 2024
Boven verwachting goed. Ook qua sterkte. Small zonnebril gekocht op sterkte, pootjes zijn overigens wel lang.
Mijn 4e bril van Charlie Temple en ik ben er weer helemaal blij mee. Goed zicht, fijn montuur, fijne prijs!
20 mrt 2024

Heel goede ervaring

Snelle levering - de zonnebril op sterkte was 24 uur later in huis. Makkelijke website en hele leuke bril!

afwachten

Het is altijd spannend om online te bestellen, want je weet nooit zeker of je precies krijgt wat je wilt.
T blijft toch een internet aankoop, dus de multifocale optie niet optimaal. Prijs/kwaliteit wel 5 uit 5
Ik probeer de klantenservice te bereiken maar krijg maar geen antwoord op mijn vraag na meerdere keren
30 mrt 2024
Mooie zonnebrillen (op sterkte) voor een nette prijs. Ze voelen degelijk aan. Levering was super snel!
Mooi stevig montuur en fijne glazen. Supersnelle levering, ook voor glazen met speciale specificatie.
Uitstekend. Goede website , goed gemaakte bril, mooie bril, en niet duur. Pakket past in brievenbus.

Thuis passen

Het was fijn, dat ik 4 brillen thuis kon passen. Helaas was mijn uitgekozen bril niet op voorraad.

klantvriendelijk

Telefonisch zeer klantvriendelijk en adequaat. Top. Erg beperkt bereikbaar en lange wachttijden.