charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.923 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Slechtste ervaring ooit

De vele zeer zorgwekkende reviews van de afgelopen weken blijken helaas volledig te kloppen. Levering blijft uit, klantenservice is in gesprek of na 45 minuten automatisch antwoordapparaat volgt er complete stilte.... Benieuwd of er wel op de email wordt gereageerd (volgens website duurt dat tot 10 werkdagen - wat een onredelijk lange termijn is). Na jarenlange goede ervaringen is dit wel een domper. Ik heb nog een paar brillen te vervangen maar ga dat zeker niet bij Charlie Temple doen. Zo'n Thuiswinkel Waarborg stelt kennelijk ook niets meer voor....
Failliet?!?! Ontevreden over een ontvangen bril. Gemaild, geen reactie. Afgelopen week om 12.00 uur gebeld en ondanks dat ze volgens hun bandje bereikbaar zouden moeten zijn werd de verbinding direct verbroken (tot 3x toe). Bericht gestuurd via Facebook, geen reactie. Vandaag weer gebeld, 25 minuten in de wacht gestaan en toen hoorde ik niets meer, geen verbinding. Ik lees heel veel (!) reacties van mensen met dezelfde ervaringen. Het ruikt naar een faillissement. Koop hier niets, straks ben je je geld kwijt en krijg je niet je bestelde bril!!

Afspraken niet nagekomen.

Op 7 april een bril besteld. Een bril besteld die niet naar mijn wensen was omdat ik met enige haast een bril nodig had en deze bril binnen 3 werkdagen bezorgd zou worden. Ik zou de 12e op vakantie gaan. Dit zou goed uitkomen met de levertijd. Een uur na bestellen kreeg in een mail dat de glazen niet leverbaar waren en dat het 7 dagen zou duren. Hier is ook niet aan gehouden. Vandaag de 24e, wordt het pas geleverd. Ik heb dus op mijn vakantiebestemming een bril moeten kopen. Slecht dit, heb ook niks meer aan deze bril :).

Slecht bereikbaar

Ik heb een bestelling gedaan. Die ik 5 min later aanpaste (bruine ipv grijze glazen) door middel van een mail. Ik heb ook geprobeerd te bellen maar ze zijn maar tot 13.00 uur telefonisch bereikbaar. De volgende dag heb ik nog 3 keer gebeld maar ik werd na 10 minuten wachten telkens uit de wachtrij gegooit door de belcomputer. Na 5 dagen kreeg ik een bericht dat het door de wijziging langer ging duren. We zijn inmiddels 9 dagen verder en ik heb nog geen bril binnen. Ik kan dus niet zeggen of hij bevalt 😉.

Slechte klantenservice

4 zogeheten test brillen besteld met blauwfilter. Brillen kwamen 1,5 week na bestelling binnen. Kreeg niet de indruk dat er in de glazen een blauw filter zat. Heb ze tot 2x toe gemaild maar krijg geen reactie terug. Brillen zijn reeds retour gestuurd maar nog steeds krijg ik geen reactie van ze, ook niet dat ze de brillen weer in ontvangst hebben terwijl DHL aangeeft dat ze weer aangekomen zijn bij hen. Zal hier geen bril voor dagelijks gebruik meer bestellen maar gewoon naar een opticien gaan.
Ik heb ruim 2 weken geleden online een zonnebril op sterkte gekocht. Ik heb een orderbevestiging ontvangen en daarna niets meer gehoord. Ik heb een aantal keer gemaild om te vragen. Wanneer ik mijn bestelling thuis kan verwachten, maar nog steeds geen reactie ontvangen. Ook heb ik twee keer gebeld en dan kwam ik in een wachtrij. Na minuten daarin te hebben gestaan werd de verbinden verbroken. Ik ben erg ontevreden en zit in onzekerheid over mijn bestelling.
Bestelling nog steeds niet binnen. De beloofde 7 werkdagen zijn inmiddels 15 werkdagen en bestelling staat nog steeds ‘in behandeling’. Reageert niet op e-mail. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en als je het geluk hebt dat je in de wachtrij komt te staan dan wordt de verbinding alsnog na 20 min verbroken. Hun marketing is perfect, maar de uitvoering ervan slecht. Ik zou bijna denken dat dit bedrijf niet bestaat. Hier bestel ik nooit meer!

Klantenservice niet bereikbaar

Bestelling ging goed. Levering eveneens. Maar vanwege foutieve bestelling aanspraak willen maken op retourneren, conform voorwaarden. En hier zit t probleem. Ik krijg geen reactie op mijn online retourformulier zodat ik het product niet kan retourneren. Kortom als je bestelling oke is gaat t goed. Gaat er echter iets fout dan zijn ze niet bereikbaar.
AI

Dramatische klantervaring!

Slechts 1 tip: koop hier NIET! Nadat je een bestelling hebt geplaatst (en betaald) is Charlie Temple onbereikbaar! Tot twee keer toe ruim 45 minuten telefonisch in de wacht gestaan om vervolgens uit de wachtrij te worden gegooid. 1,5 uur tijd verloren. De meest recente reviews doen mij vermoeden dat er meer aan de hand is bij Charlie Temple dan we kunnen vermoeden. Faillissement aanstaande?
Ik had pasbrillen besteld. Bezorgtijd was 5 werkdagen. Na 6 werkdagen had ik nog niks ontvangen, ik heb toen een bericht gestuurd wat de status was. En vervolgens heb ik het geannuleerd omdat ik via Amazone de brillen de volgende dag al had. Uiteindelijk heb ik de brillen ontvangen een bericht over late levering. Brillen zijn heel mooi maar heb ze toch terug gestuurd.
Bestelling uiteindelijk wel binnen gekregen, nadat de eerste verloren was gegeaan. Zeer onhandig. Je krijgt ze niet via de telefoon te pakken. Contact uren 9 tm 13:00, maar als je stipt om 9.00 belt blijft het bandje “10 wachtende voor je” afspelen. Ik heb ze 3 dagen proberen te bellen en niet te pakken gekregen. Uiteindelijk veel later reactie op mail.

Faillissement op komst? Fabriek uit de running

Fabriek uit de running? Geen idee of mijn bril nog geleverd zal worden. Klantenservice niet bereikbaar (neemt niet op om 12:45, terwijl het op werkdagen geopend zou moeten zijn van 9-13 uur). Ik wordt niet op de hoogte gehouden van de vertraging / of mijn bril überhaupt nog geleverd zal worden: faillissement op komst? Na 3 weken nog geen enkel bericht.
Ik vind het heel jammer dat de informatie op de website anders in dan dat ze zeggen. Ik zou mijn bril binnen 3 werkdagen krijgen, ik ben nu al 3 weken aan het wachten heb het nog steeds geen bril! Daarbij kon ik niet naar het telefoonnummer bellen, enkel mailen en daar reageerde ze niet snel op of zelfs helemaal niet op.
Een bril besteld op 1april 2024 en zou binnen 3 dagen geleverd worden.krijg ik dezelfde dag een mail dat het maximaal 7 werkdagen wordt vanwege niet op voorraad. Gemaild na 8 werkdagen dat het nog niet binnen was.proberen te bellen lukt ook niet.nu is het 17 april nog niks gehoord.geen bericht helemaal niks.zeer slecht
AK
Ad K.
Odijk

Wanneer komt mijn bril?

Bestellen gaat makkelijk. Daarna 14 dagen niets vernomen (zou binnen 7 dagen bezorgd moeten zijn). Bellen is zonde van je tijd (uur in de wacht). Bij mailen wordt vermeld dat er binnen 10 dagen geantwoord zal/kan worden. En dan ineens is de bril gecontroleerd en wordt ‘ie opgestuurd. Maar dan heb je hem ook na 1 dag!
ze komen de levertijd niet na. Als je belt zijn ze niet te bereiken, verbinding word gewoon ineens verbroken. Op een mail word niet geregeerd. Dag later een algemene mail dat ze leveringsproblemen hebben met hun leverancier, maar een paar uur later gewoon een reclame mail dat je leuke zonnebrillen kan bestellen.
Heel slecht. Eerst mij 1,5 week laten wachten op mijn bril. Daarna een vaag e-mailtje over dat de glazen niet geleverd konden worden. Ze legden de schuld bij de leverancier, maar weten niet wanneer het opgelost zou zijn. Ik heb onmiddellijk de koopovereenkomst ontbonden en wacht nu op terugbetaling.
Na bestelling geen communicatie. Enkel na claim via Paypal een kort bericht dat de levering is uitgesteld. Verder geen termijn, geen alternatief. Bestelling was 3 weken geleden… Telefonisch contact zo goed als onmogelijk. Geen aanrader op zijn minst. Jammer maar helaas.
Heb inmiddels 10 werkdagen geleden een bril besteld en deze is nog steeds niet binnen. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Tijdens het bellen werd mij verteld dat de bril binnen max 7 werkdagen geleverd zou worden. Erg slecht bestel nooit meer bij charlie temple.
Klanten service na een half uur wordt de verbinding verbroken Volgende dag helemaal niet te bereiken Mail gestuurd nog geen reaktie. Bestelling van 30 maart nog steeds niet ontvangen Inmiddels 2 weken verder. Ik hoop dat ik morgen bericht terug ontvang