charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.923 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Vage informatie

Beste Klant, Via deze weg willen wij jou informeren over de status van je bestelling. Je bestelling bevat specifieke glazen die wij niet op voorraad hebben, maar bestellen bij onze leverancier. Recent hebben wij van deze leverancier te horen gekregen dat zij de productie hebben moeten stopzetten vanwege een technische storing. Door dit technische probleem kunnen zij niet leveren aan hun klanten, waaronder Charlie Temple. Aangezien wij afhankelijk zijn van onze leverancier om je bestelling uit te voeren, moeten wij helaas meedelen dat de levering van je bestelling vertraging zal oplopen. Wij begrijpen dat deze vertraging zeer onaangenaam is voor jou als klant en betreuren de situatie ten zeerste. Natuurlijk blijven wij de situatie dagelijks in de gaten houden en zullen we je per e-mail informeren zodra we een update over je bestelling ontvangen. Hartelijk dank voor het begrip en geduld. Groet, Charlie Temple

Verwacht geen klantenservice

Ik begreep dat op het moment CharlieTemple werd verkocht, de kopers ze gemiddeld een 4.7 sterren gaven, met goede klantenservice en volgende dag levering.. De nieuwe eigenaar is ook eigenaar van Pearl en EyeWish, en lijkt wel of ze actief proberen mensen terug de opticien in te krijgen. Jammer. Concept is goed. Passen van de monturen thuis goed idee - degene die ik had gekozen kon ik niet meer bestellen, want niet meer in voorraad (terwijl ik het montuur dus wel thuis had..). Aantal keren geprobeerd te bellen, maar heeft geen zin. Wel een zonnebril op sterkte besteld, maar geen idee wanneer ik die zou kunnen verwachten. Volgens andere recensies kan de wachttijd behoorlijk oplopen.
De pasbrillen werden direct verzonden, maar de bril zelf is inmiddels 3 weken geleden besteld en geen reactie. Ik had meerdere malen gebeld en krijg dan te horen dat er meer dan 10 in de wachtrij staan, en na 25 min zelf opgehangen. Ik had een 2e e-mail gestuurd met het vermoeden dat ze een scam uitvoeren, gezien ik meerdere reacties heb gezien waarbij niks wordt gestuurd. Ik zei dat als ze de volgende dag geen bericht gaven, ik aangifte zou doen. Ik kreeg toen een bericht dat er een fout bij de fabriek lag. Ik heb geen idee wat nu te doen. Gaan ze bril sturen? Op welke termijn? What the f.

Niet voldoende communicatie

Er was een probleem met de leverancier. Normaal gesproken bedraagt de levertijd slechts enkele werkdagen, nu kreeg ik een mail dat mijn bestelling 7 dagen vertraging zou oplopen. Na bijna twee weken er maar een keer achteraan gebeld, omdat ik verder geen nieuwe info meer kreeg. Het probleem is nu nog steeds niet opgelost en word naar mijn mening niet genoeg op de hoogte gesteld. Het is normaal dat er een keer problemen zijn, maar voor zo’n fikse vertraging had ik minimaal een compensatie verwacht. Ondertussen wacht ik nog met smart op mijn pakketje…

Niet binnen na een maand

Ik heb deze bril gekocht einde van maart. Na 14 werkdagen heb ik een mailtje gestuurd van waar de bril bleef. Stuurde ze een algemeen mailtje dat er een storing was bij de glazenmakers. Het zou wel fijn geweest zijn dat ze dit eerder hebben laten weten. Ik heb een medische aandoening waardoor ik deze bril nodig heb en kan nu niet meer langer wachten. Duurt allemaal veel te lang! Je moet dan niet zeggen dat binnen 7 werkdagen je de bril al thuis heb.

Slechte bereikbaarheid, onbekend wat status bestelling is.

Eerdere bestelling ging prima. De laatste echter heel slecht. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling Max 7 dagen vertraging zou hebben. Het is nu dag 11 en ik heb nog geen update gehad, geen antwoord op mijn mail, contactverzoek via Facebook en de telefonische klantenservice is niet bereikbaar. Ik heb zeker begrip voor de vertraging als glazen niet op voorraad zijn. Echter hou de klant dan op de hoogte.

eerder goede ervaringen maar nu niet meer

eerder goede ervaringen maar nu niet: er wordt niet aan de beloofde levertijd gehouden en daar wordt niet over gecommuniceerd. Als er navraag wordt gedaan wordt gerefereerd aan een mailtje dat helemaal niet ontvangen is, ook niet in de spambox.... en ook pas 9 werkdagen na besteldatum wat al te laat was. Na 10 werkdagen ook nog steeds geen daadwerkelijke levertijd bekend.

Niet veel vetrouwen

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen. Na 2 weken geen reactie op de mail. Daarom gebeld, pas na meer dan een half uur wachten ter woord gestaan. Krijg nu een nieuw thuis gestuurd, dus dat is netjes. Maar ik lees erg veel slechte recensies op internet. Dus ik zou niet heel veel vertrouwen hebben in een volgende bestelling.
Het is van de laatste 2 jaar dat het echt achter uit is gegaan, mails worden niet beantwoord telefoon wordt niet opgenomen, bestellingen duren veel langer en word slecht gecommuniceerd. Heel jammer want ik was echt een goede klant dat kan je checken maar ik zie er een beetje tegen op om te bestellen.
Voldoet niet aan beloofde leverdatum. Na 14 dagen nog steeds geen bril ontvangen. Gebeld met klantenservice en prettig gesprek gevoerd waarin beloofd werd dat bril uiterlijk afgelopen donderdag geleverd zou worden… het is inmiddels zaterdag!
Besteld en direct geannuleerd. Toch opgestuurd gekregen en weer retour moeten sturen. Van beide onnodig extra werk. Dit proces moet bij jullie efficiënter kunnen. En ik moet lang wachten voordat ik mijn geld terug krijg… nog niet binnen dus..
27 maart bestelling gedaan nu 11 april Nog niets ontvangen zou maximaal ivm vertraging 7 werkdagen later zijn Maar is nu al totaal 15 dagen en na melding op 28/3 dat het maximaal 7 dagen later zou zijn niets meer gehoord

Nog steeds niet geleverd.

Omdat ik na ruim 2 weken gemaild heb waar mijn bril bleef, kreeg ik ineens te horen dat er problemen zijn met de glazen fabrikant. Was klantvriendelijker geweest dat ze het zelf gemeld hadden en niet pas na mijn mail.
nog steeds niets ontvangen, eerst bericht over max 7 werkdagen vertraging, 2 weken later weer bericht over 7 dgn vertraging. eerder communiceren en bij zo'n lange wachttijden kleine attentie op zijn plaats
Optijd leveren, bestelling niet niet binnen paar dagen maar pas na 2 weken ontvangen. Mosterd na de maaltijd. Heb een andere bril moeten kopen. En 0,0 reactie op mijn verzoek de bestelling te annuleren.
Beterei info graag. Bril heeft bv geen verende benen. Neusbrug is niet instelbaar. Voor dat geld was dit wel mogelijk geweest. Op andere site bril gevonden met die specs en was 60% goedkoper.

Slecht

30 maart 2024 een bril besteld nog steeds niet ontvangen....als je haast hebt kun je beter naar de opticien gaan en wat meer uitgeven. Klantenservice zeggen ook maar wat naar mijn idee!!
Na 3 weken nog geen bril of uitzicht op wanneer hij wel . Jammer waren met een groep vrienden op zoek naar een goedkoper alternatief maar blijkt toch niet ideaal.
Valse beloftes! Op website stond bril binnen 2 dagen. Direct na bestelling mail dat het minstens zeven dagen zal zijn. Vandaag, 14 dagen verder, nog steeds niet.

vertraging in de levering, geen communicatie

Er is vertraging in de levering, daar word niet over gecommuniceerd, helaas weet ik totaal niet hoelang de levering nog op zich laat wachten!