Voordeligschakelmateriaal.nl- Logo - Beoordelingen

Voordeligschakelmateriaal.nl

291 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.162 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Voordeligschakelmateriaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 okt 2023
Heldere website. Heel fijn de waarschuwing dat de levering even kon duren (voorraad beperkt) en toch een snelle levering. Prima prijsstelling tov de bekende bouwmarkten. Voor de volgende keer de voorplaat van de contactdozen apart in papier verpakken. Nu is er eentje beschadigd door het verschuiven in de doos door de tweede voorplaat (m.n. door de schroeven). Ik heb ze niet in het zicht, dus voor nu minder vervelend.
RB

op je webshop aangeven dat er voorraad is en binnen 1 werkdag leveren beloven. Dan een week niks horen omdat een deel toch niet op voorraad was. Na 2 telefoontjes en 2 beloftes dat het de dag erna komt nog steeds niks. Dan vragen om een deellevering en te horen krijgen dat ik 2x verzendkosten moet betalen.

Beoordelingen voor Voordeligschakelmateriaal.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters