Voordeligschakelmateriaal.nl- Logo - Beoordelingen

Voordeligschakelmateriaal.nl

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Voordeligschakelmateriaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 okt 2023
Heldere website. Heel fijn de waarschuwing dat de levering even kon duren (voorraad beperkt) en toch een snelle levering. Prima prijsstelling tov de bekende bouwmarkten. Voor de volgende keer de voorplaat van de contactdozen apart in papier verpakken. Nu is er eentje beschadigd door het verschuiven in de doos door de tweede voorplaat (m.n. door de schroeven). Ik heb ze niet in het zicht, dus voor nu minder vervelend.
RB

10 sep 2023
Verzendkosten van 9,95 voor een brievenbuspakketje rekenen vind ik afzetterij. Je zou op de site ook voor die verzendmogelijkheid moeten kunnen kiezen tegen lagere kosten als je alleen iets kleins bestelt.

Beoordelingen voor Voordeligschakelmateriaal.nl

21 jan 2024
Graag even een mail als iets niet op voorraad is en het langer duurt.
Antwoord van Voordeligschakelmateriaal.nl
Geachte heer/mevrouw Ruiterkamp, bedankt voor uw review. Op onze website en in uw orderbevestiging (deze ontvangt u per mail) geven wij aan wat de verwachte levertijd is van alle artikelen. U heeft een artikel besteld met de melding: 'verwachte levertijd langer dan 4 weken'. Wij zijn dat uw bestelling inmiddels verstuurd is. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
17 dec 2023
Levering snel en goed verzorgd jammer dat je als de levering niet goed is dat je retour zendingen weer verzendkosten moet betalen en ook moet verzendkosten betalen als het goede product besteld
Antwoord van Voordeligschakelmateriaal.nl
Geachte heer Faber, als u de gehele bestelling terugstuurt ontvangt u ook het gehele orderbedrag (en dus eventueel betaalde verzendkosten) terug. De kosten voor het terugsturen van een retour zijn echter inderdaad voor de klant. Mochten wij iets verkeerds geleverd hebben, dan zullen wij uiteraard de kosten voor het retourneren vergoeden. Mocht dit het geval zijn, vernemen we dit graag van u. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
15 okt 2023
Ik vindt de bezorgkosten absurt hoog. Ik had twee artikelen in twee dagen besteld.Dat is dsn 18 euro.
16 okt 2023
Geachte mevrouw Volkerink, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €150,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €250,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €9,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
25 jul 2023
Te lange Levertijd De prijs is prima
27 jul 2023
Geachte Meneer van Roij, Bedankt voor uw bericht. Uw bestelling bevatte een aantal artikelen met 1-2 weken levertijd. Dit hebben wij ook zo gecommuniceerd alvorens het bestellen, op de orderbevestiging en naderhand in een persoonlijke mail. Wij hebben uw bestelling binnen dit termijn en dus binnen de verwachte levertijd naar u verzonden. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
14 jun 2023
Hoge verzendkosten
14 jun 2023
Geachte heer Rombouts, voor de verzending werken wij met een geautomatiseerd systeem hierdoor kunnen wij geen onderscheid maken in pakket groottes. Hierdoor hanteren wij €9,95 verzendkosten voor alle orders onder de €250,-. Met vriendelijke groet, team Voordeligschakelmateriaal.nl
18 okt 2023