werkschoen.nl- Logo - Beoordelingen

werkschoen.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
werkschoen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jul 2023
Wat een top bedrijf!!! het lukte mij niet de juiste schoen te bestellen en heb zelf een aantal fouten gemaakt met het plaatsen van de order. Dit was totaal geen probleem en alles werd super snel en netjes opgelost. Ik had een mail gestuurd en daar werd meteen op gerageerd door Max. Zoek je en betrouwbare site met top service? dan heb je hem nu gevonden!

10 okt 2023
Werkschoenen besteld via de website, Krijg een dag later zonder overleg een mail dat de desbetreffende schoenen niet leverbaar zijn en dat het bedrag wordt teruggestort….

Beoordelingen voor werkschoen.nl

Snelle levering, tevreden

Snelle levering, geen bijzonderheden, gewoon zoals een internetbestelling hoort te zijn, direct betalen en achteraf betalen mogelijk, gratis verzending

Toch niet op voorraad

Ook ik kreeg direct na het bestellen een e-mail dat de schoenen toch niet op voorraad waren. Geld werd na twee werkdagen teruggestort. Lees in de recensies dat dat vaak voorkomt. Toch de voorraad beter bijhouden want is gewoon vervelend en je zit toch weer op je geld te wachten.
Prijs en snelheid van leveren
Bestelling snel verzonden
Mijn werkschoenen zijn nogsteeds geleverd dus ik bestel nooit iets bij jullie sinds vorige week dinsdag of woensdag zijn ze besteld en nogsteeds verhinderd maar zie wagens van dhl in de straat bij mij langs rijden en pakketen afleveren ik ven echt pist was de laatste keer en zal andere ook aanraden om geen dingen bij jullie bestellen ben echt pist

Product niet leverbaar

Product besteld, later een mail gekregen dat het niet meer leverbaar was. Zeer vervelend aangezien ik al had betaald. Geld gelukkig wel snel terug overgemaakt maar slechte ervaring met deze site.
Nog niks binnen gekomen
TM
Thijs M.
Hoek van Holland
9 mrt 2024
Schoenen waren niet leverbaar dus mijn geld terug gekregen in een paar dagen tijd zeer snellen afhandeling echt netjes geregeld Thijs.m hoek van holland
TM
Thijs M.
Hoek van Holland
16 mrt 2024
Konden schoenen niet leveren maar binnen paar dagen netjes geld terug gestort
Goede pasvorm en kwaliteit en snelle correcte levering en afhandeling.
24 mrt 2024
Snelle service, een kwaliteit spullen.
Slechte communicatie en geen product ontvangen.
Dat ze breed van voren zijn en dat er elastiek baan beide kanten van de schoenen zit
7 jan 2024
van de klompen is de hak te laag moeilijk aan te houden jammer
Snelle levering.
Uitstekend advies met goede prijs/kwaliteit en snelle levering.
JR
Jos R.
Lommel
13 jan 2024
Alles snel en correct verlopen , website duidelijk