Beoordelingen voor OVStore



Matig

2.34/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 69 Trusted Shops beoordelingen sinds 08-05-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 69 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Mijn bestelling zou 19 mei na 18:00 geleverd worden. Is niet gebeurd. Telefonisch contact leidt tot een mogelijkheid een boodschap in te spreken. Gevraags me terug te bellen. Gebeurt niet
1.00
Slecht

Product niet ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar en belt niet terug.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 27-05-2017
Heeft u uw e-mail gecontroleerd? We hebben u namelijk 3 e-mail's gestuurd, 2 met terugbel verzoeken waarbij u niet telefonisch bereikbaar was en 1 e-mail over de vertraging van uw zending. Bij deze stuur ik u een test e-mail, gelieve maandag even telefonisch met ons contact op te nemen tussen 10.00-19.00 uur op 0850020201

OVStore is onbetrouwbaar Zou op 18 mei een bluetooth kerntermometer ontvangen (heb extra betaald voor een snelle levering). Maar op 26 mei heb ik nog niets ontvangen.
Heb 2 keer nu een mail gestuurd: geen reactie. De mogelijkheid om te chatten is telkens niet beschikbaar. Denk dat ik het product nooit zal ontvangen en mijn geld niet terug krijg. Kortom: Niets kopen op deze site
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 27-05-2017
Live chat is alleen online als er een medewerker beschikbaar is, zijn we in gesprek dan wordt de chat als niet beschikbaar weergeven. U kan ons ook telefonisch bellen op werkdagen tussen 10.00-19.00 uur op 0850020201, uw bestelling is retour gekomen (niemand thuis), de zending gaat komende week opnieuw naar u toe verzonden worden.

Bestelling op tijd ontvangen.
5.00
Uitstekend

I ordered a koffer and it was delivered with another color, different from what I ordered during my purchase I informed your staff regarding this but I didn't hear anything from them. The size of the koffer is also smaller than what
I purchased online. Absolutely unprofessional. I just kept my purchase but surely not use this store again.
3.00
Redelijk

Ik heb het product nooit ontvangen en er is nooit gereageerd op mijn email.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 25-05-2017
Bedankt voor uw review, u heeft in de checkout gekozen voor de levering op 1 Juni 2017. Deze datum staat ook op uw ontvangen factuur. We verzoeken u vriendelijk uw review naar waarheid te wijzigen, uw bestelling wordt voor 1 juni 2017 bezorgd.

Levertijd overschreden, geen enkele reactie
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 25-05-2017
Bedankt voor uw review, u heeft niet gekozen voor een leverdatum. Kunt u ons vertellen hoe u er bij komt dat wij de levertijd hebben overschreden? Uw bestelling wordt verzonden nadat deze opnieuw op voorraad is binnengekomen, hierover bent u ook geïnformeerd in uw account.

Bij gratis verzending wacht je 30 dagen totdat je, je product krijgt. Ik heb mijn product al weken geleden besteld, maar nog niks binnen.
Ik had mijn telefoonnummer achtergelaten, maar werd ook niet terug gebeld. Uiteindelijk via de chat gevraagd, maar kreeg antwoord dat er een notitie voor de collega werd achtergelaten, twee dagen later heb ik zelf maar weer een bericht gestuurd. NumaarAfwachte
1.50
Matig

OVStore antwoordt: 25-05-2017
Bedankt voor uw review, uw bestelde MP3 LCD is via de brievenbus naar u toe verzonden. We hebben u een e-mail verzonden om het adres te controleren. Met welke telefoonnummer heeft u gebeld, we controleren graag of u bent teruggebeld.

Ik wacht al bijna 2 weken op mijn bestelling. Datum geplande aflevering zaterdag 13 mei. Chatten, mailen, bellen, maar nog steeds geen reactie
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 25-05-2017
Bedankt voor uw review, u heeft gekozen voor de leverdatum 17 Juni 2017 (Zie uw ontvangen factuur en e-mail bevestiging)

Bij bestellen en je kiest gratis verzending staat er niet bij dat het een maand duurt. Ga je bellen wordt je nooit terug gebeld. Na bij betaling van 6 euro verzenden ze pas met post nl. Na heel veel gedoe toch het pakketje binnen gehad. Ik bestel hier nooit meer.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 25-05-2017
Bedankt voor uw review, we vernemen graag hoe u geïnformeerd zou willen worden zodat u weet dat er een langere levertijd was. We communiceren namelijk de 30 dagen levertijd in de checkout en in speciale e-mail die wordt toegezonden. Heeft u dit niet gelezen?

Ik had bij jullie kabels besteld van VGA naar HDMI. Deze kwamen maar niet binnen dus had ik contact met jullie opgenomen. Hieruit bleek dat de kabels nooit verzonden waren. Hier heb ik niks over gehoord. Toen ze eenmaal binnen waren werkten ze niet.
1.67
Matig

Goede ervaring, klantenservice was te druk en werd nog dezelfde dag terug gebeld waarna mijn vragen waren beantwoord, mijn bestelling is binnen 2 dagen (op tijd) bezorgd. Tevreden
5.00
Uitstekend

Telefonisch contact gehad ik had verkeerd gelezen moest de sterren veranderen . Meneer aan de telefoon was erg aardig
4.00
Goed

Geen enkele product of info ontvangen
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Uw bestelling is naar de gekozen afhaalpunt verzonden, we hebben u een test e-mail verzonden. Heeft u deze ontvangen?

Per email onbereikbaar. Melding adtes onbekend. Bestelling ontvangen in beschadigde doos en werkt niet. Ik wil graag retourneren maar zie daartoe geen instructies. Nu per chat telefoon en whatsapp bericht gestuurd en dan maar afwachten
2.00
Matig

OVStore antwoordt: 22-05-2017
In de eerste e-mail die u van ons ontvangst en in de verzonden e-mail staat informatie over uw retourrecht, heeft u deze gelezen? We vinden tevens geen contact verzoeken op uw achternaam of e-mail adres die bekend is. Bij verdere vragen kan u ons telefonisch contacten op 0850020201

De levering duurt veel te lang en de communicatie is ronduit slecht. Slechte verbinding via mobiel. En wat internet/chatten betreft; duurt veel te lang en een account aanmaken was gewoon niet mogelijk.steeds kom je terug op dezelfde pagina.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Bedankt voor uw review, kunnen we er vanuit maken dat u heeft gebeld naar ons whatsapp nummer (06 nummer). Dit nummer is niet bedoeld om naar te bellen, we zijn telefonisch op werkdagen bereikbaar vanaf 10.00 tot 19.00 uur op 0850020201. Kunt u ons een printscreen toesturen van het proces die u doormaakt (op dezelfde pagina terugkomen)

Pakket wordt niet geleverd beloven van alles maken niks waar
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Uw bestelling met 3SCDRE007379550 heeft een sorteerfout gemaakt, de zending komt na verwachting retour. We hebben vrijdag een nieuwe pakket aangeleverd bij PostNL, levering is naverwachting morgen. U heeft later op maandag 21-05 om 17:16 een nieuwe 3S trackingcode (3SNEDS000198765) ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Ik heb 30 maart een bestelling gedaan en gelijk betaald, maar nog steeds (8 mei) niks ontvangen. Alleen een verzendbevestiging, maar de track-and-trace code werkt niet. Op whats app berichten wordt niet gereageerd en ook op emails niet. Op chats wel, maar dan wordt beloofd dat het is verzonden, maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

De bestelling is eindelijk geleverd maar verkeerd artikel.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Bedankt voor uw review, we zien dat u uw retour heeft aangemeld maar deze tot op heden niet heeft verzonden naar ons.

Bestelling niet binnen beloofde 20 werkdagen geleverd. Geen enkele informatie bij verzending, niet-thuis of herzending. Shop verwijt klanten die nooit iets lezen dat er zoveel problemen zijn. Bijbestelling vergeten en nu na 2 mnd nog niet binnen. Klantenservice slecht tot niet bereikbaar.
nav ovshop:wil geen nalevering, maar 5 euro terug Verbeter bezorging, informatieverziening en bereikbaarheid
1.33
Slecht

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Onze bedrijfsnaam is OVStore, heeft u uw bestelling in totaliteit nu ontvangen? Zoals eerder aangeven hebben we u een compensatie aangeboden i.v.b. de vertraging van de 1e zending en nalevering. Omdat uw zending al was verzonden, konden we deze niet terughalen. U kunt gebruik maken van retourrecht zie www.OVStore.nl/retourrecht

Niets bestellen Product (a 3 euro) snel ontvangen, maar helaas is er iets anders geleverd dan volgens de website. Geprobeerd contact op te nemen via de chat maar dat lukte in eerste instantie een aantal keer niet. Toen ik eindelijk wel reactie kreeg werd me verteld dat ik het product kon retourneren, maar dat nog niet gezegd kon worden of ik dan de kosten voor retourzending zou terugkrijgen?
2.00
Matig

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Bedankt voor uw review, we zijn benieuwd wat voor artikel u heeft ontvangen? In ons systeem zie ik dat u een kledinghoes heeft besteld en deze is ook naar u toe verzonden. De retourvoorwaarden vindt u op www.OVStore.nl/retourrecht

De levering was iets later dan gepland 2 dagen. Het product zelf vind ik tegenvallen maar hier heb ik zelf voor gekozen.

De klantenservice zou iets beter mogen.
3.33
Redelijk

OVStore antwoordt: 22-05-2017
Bedankt voor uw review, we vernemen graag welke advies u heeft voor onze klantenservice om deze te kunnen verbeteren.

Wij hebben een mollenverjager gekocht. Het werkt en maandag besteld woensdag in huis. Je krijgt een track& trace zodat je weet welkde dag en tijdl levering goede service een aanrader
5.00
Uitstekend

OVStore antwoordt: 15-05-2017
Bedankt voor uw review, tot de volgende keer.

Prima, nette snelle levering
4.33
Goed

OVStore antwoordt: 15-05-2017
Bedankt voor uw review, tot de volgende keer.

Extra betalen voor snel leveren,het duurde 2 weken.
2.00
Matig

OVStore antwoordt: 15-05-2017
Bedankt voor uw review, we vinden het jammer om te lezen dat u niet het volledige verhaal verteld. Uw 1e zending is namelijk defect (Led lampjes_ door PostNL retour gestuurd naar ons, helaas duurt dit proces wat langer. Hiervoor onze excuses. We hebben naar controle een nieuwe levering toegezonden, deze heeft u gelukkig in goede orde ontvangen.

Flesopener slecht afgewerk heb bij moeten vijlen ander liggen je vingers open.
3S code ontvangen en dan nog 3 x gewijzigd terwijl hij aan de overkant zou zitten
2.00
Matig

OVStore antwoordt: 15-05-2017
Bedankt voor uw review, we gaan uw feedback communiceren aan de fabrikant. Wat bedoeld u met de opmerking "3S code ontvangen en dan nog 3 x gewijzigd terwijl hij aan de overkant zou zitten" kan u ons dit verduidelijken?

Bestelling heb ik proberen te annuleren,bedrijf is slecht bereikbaar,waardoor dit niet op tijd is gelukt volgens jullie.product toch ontvangen,geen afz.geen retour formulier kwam onprofessioneel over,herroepings formulier uiteindelijk gevonden,wacht nu nog steeds op mijn 4,83 euro.ik hoop nu zeer binnenkort de 4,83 op mijn rekening gestort te krijgen.bvd vriendelijke groet.S. Zantingh
2.33
Matig

OVStore antwoordt: 14-05-2017
Bedankt voor uw review, helaas was uw bestelling al verzonden. In de e-mail ""Uw order is ingepakt" bent u geïnformeerd over uw retourrecht. Informatie vindt u op www.OVStore.nl/retourrecht en het retour formulier vindt u op: https://www.ovstore.nl/service/retourformulier We hebben helaas uw retour nog niet ontvangen.

Ik had gekozen voor ff wachten. Toen ik ze telef. had gesproken werd mij gezegd dat het product ws. op tijd zou worden geleverd. Helaas dus niet, weer contact om de bestelling te annuleren. 'T was immers nog niet onderweg. Men zei het was al aangeboden op het huisadres, maar niemand was thuis. In mijn account was niks terug te vinden hierover. Ook niet wanneer het weer zo worden aangeboden.slecht
2.67
Redelijk

OVStore antwoordt: 14-05-2017
Bedankt voor uw review, uw bestelling is na 2 bezorg-pogingen bezorgd. De eerste keer was er niemand thuis net als de buren.

Geen
4.00
Goed

OVStore antwoordt: 14-05-2017
Bedankt voor uw review

Ik heb nog steeds mijn producten niet geleverd gekregen (besteld op 5/4) en krijg ook geen reactie op telefoontjes en mails.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, vriendelijk verzoek ik uw review te wijzigen en een intern navraag te doen. Uw bestelling is op 25 April 2017 om 15.00 uur bezorgd en getekend door V Rooijen zie trackingcode: https://jouw.postnl.nl/?DNL&TC#/track-en-trace/3SCDRE006835424/NL/3761CD

Kan er niks anders van maken, slecht Te late levering, verkeerd product en geen service (via telefoon wordt a altijd terugbelafspraak gemaakt, terugbelafspraken worden niet nagekomen en op email wordt niet gereageerd). Bestel hier nooit wat.
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, we kunnen op uw e-mail adres die bekend is alleen een geschil vinden. Geen overige e-mail's hebben ons bereikt. We hebben maatregelen genomen met de terugbel afspraken, zonder onze weten kwamen ze in de spam-box terecht. Dit is nu opgelost en terugbel afspraken worden vanaf heden weer teruggebeld. Excuses voor het ongemak.

Het bestelde pakje werd op een ander adres geleverd.
1.33
Slecht

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, vriendelijk wil ik uw verzoeken uw review te wijzigen. U heeft in het bestelproces huisnummer 18 opgegeven hier is uw bestelling ook bezorgd en getekend door mich. Zie trackingcode: https://jouw.postnl.be/#/track-en-trace/3SCDRE7121226/1560?languageEN

Ontevreden over de gang van zaken. Erg slechte afhandeling van mijn klacht bij de klantenservice. Meerdere malen moeten bellen en klacht is nooit goed afgehandeld, ik werd niet serieus genomen en werd voorgelogen met beloftes die niet waargemaakt werden.
1.33
Slecht

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, kunt u mij vertellen welke klacht u heeft en wat hiervoor de beste oplossing is? Op uw e-mail adres die bekend is kan ik namelijk geen e-mail vinden.

De bestelling gedaan ,het duurde ongeveer één maand voordat ik de goederen thuis bezorgd ontving.De levering vond vier dagen later plaats nadat ik een klacht had ingediend omdat niets geleverd was.
Het zou beter zijn om in ieder geval iets te aankondigen dat het kan duren voordat de bestelling geleverd wordt.
Het product is super.
3.67
Goed

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, in de eerste e-mail die u van ons ontvangt wordt u hierover geïnformeerd. U kunt namelijk uw bestelling ter alle tijden volgen via uw eigen account. Onze eigen bezorgdienst rijdt de bestellingen uit per route, het is puur toeval dat het zo snel naar uw klacht is gekomen. De route was namelijk al ingepland voor uw klacht.

Product geleverd, zoals beloofd. Zag er goed uit uit. Of het echt werkt (de mollenverjager) moet nog blijken, maar dat ga ik vast nog wel merken.
4.00
Goed

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw positieve review, laat u bij ons een product review achter als u niet of wel tevreden bent over de mollenverjager. Alvast bedankt.

Goed product, zeer goede prijs zou iets sneller kunnen maar was voor mij niet belangrijk.
4.33
Goed

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, mogelijk heeft u het gemist in de checkout. Daar bieden we verschillende verzendmethodes aan. Mogelijk tot de volgende keer, uw kortingskaart is geactiveerd.

Totaal geen klantenservice
1.00
Slecht

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, we vernemen graag wat we moeten doen om onze klantenservice te verbeteren. Wat zou u als eerste aanpakken als u bij ons werkzaam was?

Het product is niet helemaal wat we verwacht hadden, foto's moeten duidelijker.
De levering heeft heel lang geduurd, maar is op zich geen probleem, het was niet dringend
1.67
Matig

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, kunt u ons verduidelijken wat u verwacht van de productfoto's waardoor we ze duidelijker kunnen vertonen op onze website.

Goede service Een echte aanrader
5.00
Uitstekend

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw positieve review, tot de volgende keer. Uw kortingskaart is geactiveerd.

Heelal lang moeten wachten op een fietstas, die op voorraad was. Als ik contact zocht, werd hier niet op gereageerd of heel matig. Was voor mij eens, maar nooit weer. Echt het slechtste wat ik ooit heb mee gemaakt.
1.67
Matig

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw review, jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We zien dat u had gekozen voor de gratis verzendmethode waaraan een levertijd van 30 dagen was gekoppeld. Uw bestelling is helaas paar dagen te laat bezorgd, we sturen u een excuus cadeautje toe, we vinden het fijn als u even laat weten als het na tevredenheid is opgelost? Onze excuses voor het ongemak.

Gewoon alles goed
5.00
Uitstekend

OVStore antwoordt: 10-05-2017
Bedankt voor uw positieve review, tot de volgende keer. Uw kortingscode is geactiveerd.

OVStore klantbeoordeling

OVStore

OVStore ® de leukste online one-stop-shop van NL

OVStore ® bedrijfsfilosofie is het verkoopbaar maken van non-food producten tegen de beste prijs voor de openbaar vervoer reiziger. OVStore is in 2014 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot de leukste online one-stop-shop van Nederland en België.

Contact
Ravenswade 54B Unit F
3439LD Nieuwegein
Nederland
valli@ovstore.nl
OVStore

Winkel-exploitant
Totalov OV Store
Ravenswade 54B Unit F
3439LD Nieuwegein
Nederland
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met OVStore.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.