ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.512 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters