ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.513 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

Slechte communicatie en vertraging pakket

We hadden een regenpak besteld voor onze vakantie, maar hebben deze niet op tijd binnen gekregen en daarnaast staat de verzenddatum nog steeds op ‘delay’ en weten niet wanneer het pakket wel aankomt.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, voor zover wij kunnen zien is het pakket een paar dagen geleden op uw adres afgeleverd!
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, voor zover wij kunnen zien is het pakket gisteren afgeleverd!

Onjuist product maar betalen voor retour

Heb geen bedrukking ontvangen, maar dit wel aangevraagd en voor betaald. Als ik het item retour wil sturen moet ik hier zelf voor betalen.
Antwoord van ielm.nl
Nou jullie vragen feedback terwijl ik het product nog niet heb ontvangen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket wordt vandaag afgeleverd!
Ik zit nog te wachten op mijn bestelling, heb geen profesinformatie en geen telefoonnummer. Dus kan het produkt nog niet beoordelen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw verzoek, via e-mail, het pakket wordt vandaag afgeleverd!
Mooie producten, 2 softshell pakken gekocht waar mijn kids blij mee zijn. Het 3e pak wil ik retourneren. Al 4 mails gestuurd naar de klantenservice maar totaal geen reactie. Slechte service en niet van deze tijd. Jammer!
21 jan 2024
bestelling is niet aangekomen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw aanvraag, via e-mail, uw afleveradres is onvolledig!🙏 Hartelijke groeten!
Niets ontvangen
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket is vandaag afgeleverd!
10 januari bestelling gedaan en betaald en nog steeds NIETS ontvangen! Was als cadeau voor mijn achterkleindochter heel jammer!!
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, de levering staat gepland voor deze dagen!
Duurt wel erg lang voor de bestelling bezorgd wordt. Het was aangegeven dat het tussen 3 en 5 dagen binnen zou zijn.
Antwoord van ielm.nl
Onduidelijke foto's en slechte bezorgingsservice (10 dagen wachten is echt niet meer van deze tijd)
23 dec 2023

Jammer naam niet afgedrukt

Overal uitstekend Jammer dat de naam er niet op afgedrukt staat! Wel extra voor betaald
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw aanvraag, via e-mail, de bestelling wordt correct uitgevoerd!
Geen contact met jullie te krijgen heb al wel 5 x gebeld geen gehoor jammer hoor
18 jan 2024
Nog niet ontvangen al week geleden besteld….
JK
Jek K.
Meierijstad
pakket niet geleverd op aangegeven datum
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Voor zover wij kunnen zien wordt het pakket vandaag afgeleverd 😊
18 jan 2024
Ik heb mijn artikel nog nie gekregen
5 sep 2023

Slechtste service tot nu toe

6 sep 2023

Great gear-but…

Great gear-we've bought them several times. Unfortunately on this occasion though the delivery is lost in transit for 2 weeks. The webshop doesn't allow deparate delivery and billing adresses and I ended up with my Dutch address albeit with the country as the intended ship-to country (simple mistake that a smart website should spot). Response from customer service so far has been limited and no updates from UPS in the past 5 days since they did apparently contact them.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail. Hartelijke groeten!
20 mrt 2024
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ik heb hierover gemaild maar krijg geen reactie. Volgens de informatie bij de track and trace is mijn adres onjuist of onvolledig maar ik kan dit niet zelf aanpassen. Bij mijn bestelling heb ik wel mijn volledige adres ingevuld. Ter verbetering zouden jullie dus bestellingen naar het juiste adres sturen en reageren op e-mails.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw aanvraag, via e-mail, het pakket wordt achtergelaten voor afhaling bij een toegangspunt!