ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

666 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.522 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

speelpak

Het speelpak ziet er heel goed uit!!, Maar ik heb de maat 2 tot 3 jaar besteld maat 98. Maar die valt zo groot uit,dat n 5 jarige die nog past!! Dus heb ik nog geen verjaardagscadeau!
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
21 jan 2024

Contact en verzender

Er staat geen duidelijk Nederlands telefoonnummer op de site waar je contact op kan nemen bij problemen. Tevens wordt de zending verstuurd met UPS . Deze heeft twee keer de datum aangepast. En met wel heel ruime afgifte tijden . ( 12.45 uur - 3.45 uur uur)
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Site verbeteren en verzendproces nalopen

Betalen op de site werkte niet. Bestellingen konden niet betaald worden. Vervolgens toch een betaling gedaan via Paypal maar geen bestel bevestiging. Na contact te horen gekregen dat geld werd teruggestort(volgende dag stond het erop). Nieuwe bestelling geplaatst. Vervolgens duurt het ongeveer 6 dagen voordat het pakket er is. Label was aangemaakt maar pakket was niet onderweg. Van bestellen tot ontvangen duurde het ongeveer 2 weken. Dat dit nog bestaat. Pakken zijn wel top kwaliteit maar op bovenstaande punten is nog veel winst te behalen
6 okt 2023
De pakken van Ielm zijn fantastisch! Heerlijk om mee buiten te spelen. Echter is de bezorging via UPS een drama. De bezorger is niet aan de deur gekomen en nu ligt het pakketje in een winkel drie dorpen verderop, 45 km rijden. Ook de vorige keer toen we een pak van Ielm kochten was de bezorging via UPS niet op orde.
29 jun 2023
Betere communicatie met de klant. Kreeg ineens een boodschap dat de zending niet op de betreffende dag kwam. Er werd niet vermeld wanneer dan wel. De volgende dag werd het pakje bij de voordeur gelegd en vonden wij het pas bij thuiskomst.
30 jun 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en wij verzekeren u dat wij ons best zullen doen om onze dienstverlening te verbeteren!😊
12 nov 2023
Het is niet mogelijk iets om te ruilen. Ik had de verkeerde maat besteld. Nu kan je het wel op eigen kosten retour sturen en moet je het weer opnieuw bestellen. Ondanks dat het mijn fout was, kost het dan toch € 12.00 extra
7 nov 2023

Retourneer formulier niet makkelijk te krijgen

Ik kreeg de ielm pakken redelijk op tijd verstuurd, maar wat is het een toestand om een retour formulier te krijgen, ik ben nu 3 mails verder, en heb nog geen formulier gekregen
25 apr 2023
Producten zijn goed. Ik had alleen een verkeerd item besteld en het retourneren daarvan is erg lastig. En zeker een UPS service vinden in de buurt.
20 jul 2023
Productkwaliteit is uitstekend. Retourproces is zo ingewikkeld dat ik ervoor heb gekozen een artikel niet retour te sturen
21 jul 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip.😊

Fijn pak

Regenpak heeft in verhouding wat lange armen/ korte pijpen. Levering duurde lang, niet te volgen.
6 aug 2023
Pakje is leuk. Verzending is verschikkelijk. Duurt lang en waardeloze ups
26 jul 2023
Ik miste communicatie over wanneer het geleverd zou worden
26 jul 2023
Beste klant, We hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip en hopen dat de kleine veel plezier zal beleven aan zijn nieuwe pak!
19 sep 2023
De snelheid van de bezorging en het bericht hierover
EB
Ellen B.
Tholen
28 okt 2023
De levertijd is erg lang (meer dan een week)
21 sep 2023
De bezorging. De kleding is goed
AR
Anne R.
Utrecht
17 nov 2023
Nog geen producten ontvangen.
Snelheid van bezorgen
22 nov 2023