ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.511 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

Jammer dat er voor UPS gekozen wordt als bezorgbedrijf. UPS doet niet eens de moeite om fatsoenlijk een pakket te leveren. Hopelijk stapt iElm ooit over en kan ik bij de volgende bestelling wel uitgaan van een fijne bezorging van het pakket.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
Prachtige pakken voor buitenspelen! Heel blij mee :) Snelle verzending en goede communicatie daarover. Let wel op dat de eta in est-tijd is. Filterfunctie op de website zou van mij nog beter mogen.
Antwoord van ielm.nl
Gewoon fijne / goede producten.
3 mrt 2024
Prima buiten speel pakken, voor een prima prijs. Prijs kwaliteit is erg goed. Levering was tijdig & volgens afspraak. Jammer dat de website om de leveringsdatum aan te passen onduidelijk is. Maar ondanks dat, prima geholpen via de klantenservice.
Antwoord van ielm.nl
Mooi product. Leuke prints. Had een fleece binnenkant nog wel wat warmer en comfortabeler gevonden.

Fijne pakjes

De gevoerde binnenkant en de versmallingen bij pijpen en polsen
9 mrt 2024
Het beviel me goed omdat de levering keurig op tijd was.
Antwoord van ielm.nl
Kleur van het artikel was ietsjes donkerder.
Mooie pakken, hoge kwaliteit
Mooi product
20 jan 2024

Product uitstekend, bezorging slecht

Product uitstekend, fijn pak, goede pasvorm en heerlijk voor de koudere en regenachtige dagen. Verzenden niet zo best. Duurde bijna twee weken en voordat ik de deur open kon doen, was de bezorger alweer gevlogen en was het pak door de brievenbus heen gepropt. Verpakking stuk. Gelukkig was het pak heel en erg fijn!

Veel keuze, goeie kwaliteit

Veel keuze! Mooie kwaliteit. Daarom wou ik alleen Ielm! Jammer alleen dat je voor het geld alleen een plastic zakje eromheen krijgt.
MK
Marianne K.
Heemskerk
Bezorgdatum en tijd niet goed gecommuniceerd. Wel snelle levering, mooi product.
Mooi pak, valt wat groot maar daardoor kunnen we er langer mee doen.