sukrin.nl- Logo - Beoordelingen

sukrin.nl

475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.949 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2021
sukrin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

M.n. sukrin gold geeft een bittere nasmaak. De andere sukrins hebben dit iets minder bij bakken. 1 op 1 vervangen v suiker is net teveel. Proefondervindelijk vaststellen.

24 mei 2023
De broodmixen zijn niet zoals verwacht. Valt tegen. Dit in tegenstelling tot de reviews op de site. Kan aan mij liggen, maar ik was niet onder de indruk. De suikervervangers (met name de Gold) zijn wel erg goed, en naar tevredenheid. Maar als laatste punt, is de prijs nogal fors, vooral van de broodmixen. Een mix om 1 brood te maken kost 6,95. Dat is wel een heel erg duur brood, helemaal als het ook nog eens niet zoals verwacht is.

Beoordelingen voor sukrin.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters