sukrin.nl- Logo - Beoordelingen

sukrin.nl

478 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2021
sukrin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

M.n. sukrin gold geeft een bittere nasmaak. De andere sukrins hebben dit iets minder bij bakken. 1 op 1 vervangen v suiker is net teveel. Proefondervindelijk vaststellen.

24 mei 2023
De broodmixen zijn niet zoals verwacht. Valt tegen. Dit in tegenstelling tot de reviews op de site. Kan aan mij liggen, maar ik was niet onder de indruk. De suikervervangers (met name de Gold) zijn wel erg goed, en naar tevredenheid. Maar als laatste punt, is de prijs nogal fors, vooral van de broodmixen. Een mix om 1 brood te maken kost 6,95. Dat is wel een heel erg duur brood, helemaal als het ook nog eens niet zoals verwacht is.

Beoordelingen voor sukrin.nl

24 feb 2024
MD
Marius D.
Oud-Beijerland

Eigenlijk valt het tegen.

Mijn bloedsuiker werd al tijden beïnvloed door de zoetjes die ik gebruikte. Op zoek naar de oplossing kwam ik bij sukrin terecht. Dit zou de oplossing zijn. Helaas is mijn ervaring anders. Mijn suikerspiegel wijzigt net zoveel als bij de goedkopere variant. Een fikse tegenvaller. Betaalde € 4,95 voor 300 zoetjes tegen €1,25 voor 1200 zgn. Slechtere zoetjes. Wie heeft voor mij de oplossing?

Slechte communicatie over levertijd

De producten zelf ben ik tevreden over. De verzending en afhandeling helaas niet. Geen ontvangst bevestiging ontvangen, en heb daarom onnodig lang op mijn pakket moeten wachten.

Ging mis

Bestelling geplaatst maar ging mis met betaling toen maar ergens anders besteld ik vertrouwde het niet meer
Alles van sukrin bevalt uitstekend. Ook dat je achteraf betalen kunt zodat je van de aanbiedingen gebruik kunt maken is fijn. Enige minpunt is dat je met een kleine portemonnee helaas niet alles kunt kopen wat je zou willen.
10 feb 2024

Recensie

Producten zijn goed, website overzichtelijk en bestelling op tijd en snel geleverd. Dus in dat opzicht geen verbeter punten