sukrin.nl- Logo - Beoordelingen

sukrin.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.976 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2021
sukrin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

M.n. sukrin gold geeft een bittere nasmaak. De andere sukrins hebben dit iets minder bij bakken. 1 op 1 vervangen v suiker is net teveel. Proefondervindelijk vaststellen.

24 mei 2023
De broodmixen zijn niet zoals verwacht. Valt tegen. Dit in tegenstelling tot de reviews op de site. Kan aan mij liggen, maar ik was niet onder de indruk. De suikervervangers (met name de Gold) zijn wel erg goed, en naar tevredenheid. Maar als laatste punt, is de prijs nogal fors, vooral van de broodmixen. Een mix om 1 brood te maken kost 6,95. Dat is wel een heel erg duur brood, helemaal als het ook nog eens niet zoals verwacht is.

Beoordelingen voor sukrin.nl

JK
john k.
amsterdam
ik vind als je het goekopermaakt verkoop je meer nog als je nu verkoopt
Heb het product nog steeds niet binnen... na 1.5 week.
De zoetjes zijn niet lekker van smaak
MD
Marius D.
Oud-Beijerland

Eigenlijk valt het tegen.

Mijn bloedsuiker werd al tijden beïnvloed door de zoetjes die ik gebruikte. Op zoek naar de oplossing kwam ik bij sukrin terecht. Dit zou de oplossing zijn. Helaas is mijn ervaring anders. Mijn suikerspiegel wijzigt net zoveel als bij de goedkopere variant. Een fikse tegenvaller. Betaalde € 4,95 voor 300 zoetjes tegen €1,25 voor 1200 zgn. Slechtere zoetjes. Wie heeft voor mij de oplossing?

Slechte communicatie over levertijd

De producten zelf ben ik tevreden over. De verzending en afhandeling helaas niet. Geen ontvangst bevestiging ontvangen, en heb daarom onnodig lang op mijn pakket moeten wachten.

Ging mis

Bestelling geplaatst maar ging mis met betaling toen maar ergens anders besteld ik vertrouwde het niet meer
18 feb 2024

Trage klantenservice

had één item vergeten te bestellen en vroeg per mail om dit alsnog aan mijn bestelling toe te voegen. Ik heb in het weekeinde besteld en kreeg maandag een mailtje dat dit niet mogelijk was omdat mijn bestelling al op de pallet stond. Ik denk dan; haal het er af en maak de bestelling compleet! Trage verwerking van de e-mail maar bovenal blijkbaar teveel moeite, dus twee keer verzendkosten betaald.
Betere bezorging en niet melde voor 22.00u besteld volgende dag in huis, daarom besteld maar werd pas na 4 dagen bezorgd..
18 feb 2024
Surkin + besteld, zou 2x zo zoet zijn als suiker. Absoluut niet het geval. Teleurgesteld
28 jan 2024

Ik heb een cake gebakken.

Ik heb een cake gebakken met sukrin en vond het wat zanderig. Ook was het droog.
De zoetjes moesten de echte suikersmaak benaderen, het is verre van dat
Het product is wel goed maar ik vind het niet lekker.
KG
Kos G.
Eerbeek
Ik merk helemaal niks En het is best heel duur
4 feb 2024
Slechte smaak
TW
Tatiana W.
Apeldoorn
13 jan 2024

Disappointed

Well, I order sukrin products quite often. And usually everything is all right: I get a parcel the next day and all in the parcel is in order. But not this time. This time I had to wait for my parcel for about 5 days before I got it. And to my surprise I got not what I ordered. Instead of 5 Pure chocolades met citroen and 2 Pure chocolades met frambozen I got all 7 Pure chocolades met frambozen and Zero Pure chocolades met citroen. I am very disappointed.
De Sukrin is wel goed, maar ontzettend. duur. Ik heb 1 kg. besteld en dat kostte 24,95 Euro incl . verzendkosten. 1 kg. gewone suiker kost bij AK 1,04. Ik gebruik de Sukrin eigenlijk alleen i.p.v. zoetjes, maar als de Sukrin op is ga ik zoetjes (van Sukrin) gebruiken.
26 dec 2023
De bezorging. Dof gaf geen info wanneer pakket kwam. Heb iedere dag afleveradres moeten bellen of het pakje er al was. Dit is ook niet de eerste keer!
Product is prima maar de prijs te hoog.
24 mei 2023

Niet volgens verwachting