fishinn.nl

803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.228 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 feb 2019
fishinn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Netjes gebeld dat 1 artikel later geleverd zou worden, maar in overleg dit artikel afbesteld en 1 ander artikel voor terug gekocht. Het verschil in bedrag werd keurig en snel naar mijn rekening teruggestort...Super service!

26 apr 2023
Bjr , changer de transporteur, et signaler sur le site que les articles ne sont pas livrés au domicile de l’acheteur mais déposé dans un point-relais qui n’est pas près du domicile. Le transporteur DPD étant connu pour ne pas respecter les règles.

Beoordelingen voor fishinn.nl

Ik heb een warmtepak besteld. Deze wilde ik graag omruilen. Maar dat bleek niet te gaan. Ik moest een nieuwe kopen en de oude terugsturen via een link van jullie site. Ik heb op 15 maart het pak besteld en vandaag pas het 2e pak binnen gehad. Mijn geld ook nooit terug gekregen van het 1e pak wat ik besteld had. En nooit iets gehoord van jullie. Ik bestel echt nooit meer bij jullie. Afleveren is echt bizar traag en waar is mijn geld????
Als iets niet op voorraad is op de website zetten
9 mei 2023
De levering was niet volledig en ben er zelf achteraan moeten gaan, anders had ik het nooit meer gekregen. Positief was dat ze erkende dat niet alles voorradig was en de ontbrekende delen mij achteraf kosteloos worden opgestuurd.
16 jul 2023
Bestelling geplaatst. Artikel was blijkbaar niet op voorraad. Na 10 dagen zelf contact opgenomen. Daarna netjes antwoord terug. Alles geen probleem, maar laat even weten dat een product niet op voorraad is
7 mei 2023