fishinn.nl

803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.228 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 feb 2019
fishinn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Netjes gebeld dat 1 artikel later geleverd zou worden, maar in overleg dit artikel afbesteld en 1 ander artikel voor terug gekocht. Het verschil in bedrag werd keurig en snel naar mijn rekening teruggestort...Super service!

26 apr 2023
Bjr , changer de transporteur, et signaler sur le site que les articles ne sont pas livrés au domicile de l’acheteur mais déposé dans un point-relais qui n’est pas près du domicile. Le transporteur DPD étant connu pour ne pas respecter les règles.

Beoordelingen voor fishinn.nl

Ok

Op zich goed verlopen, website laat zich niet supermakkelijk doorzoeken op de mobiel. Wel uitgebreid assortiment. Minste punt waren de extra kosten bovenop de verzendkosten in rekening gebracht omdat het een net betrof. Maar dan voelt het wat zuur als je gewoon een veels te grote gerecyclede plat gemaakte doos om je net krijgt. Dat maakte het toch een beetje een mwha ervaring. Maak dan het net 3 euro duurder.
Het bestelde niet ontvangen maar een ander product
EM
Eddy M.
Evergem
Product was niet zoals beschreven op de website Ik kocht de spro powercatcher 3000 molen Op de site stond deze als een 5+1 lager set Eenmaal thuis was deze een 3+1 lager set Een beetje jammer is dat
20 jun 2023
andere koerierdienst, het is steeds wat met die dpd, ben ik thuis met muijn echtgenote, geen van beide een bel of klopt op raam of deur gehoord (wat ze toch zo graag doen), drie hinden in huis (zeker met dit hete weer) waarvan zeker 1 en soms twee aanslaan wanneer iemand aan de deur komt, hoor ik mailtje binnen komen , dat pakket niet kon worden afgeleverd , ren ik naar buiten en zie die dpd man wegrijden, ik zwaaien, kijkt ie lekker ff rond en rijdt gewoon door, kon ik op men verkoeling drie dagen wachten ipv van een, eerder ook al meermaals problemen met leveringen via dpd , gescheurde verpakkingen , goederen die stuk zijn (is niet moeilijk je hoort ze soms gooien met pakjes in de wagen, men besluit staat vast, levering via dpd ga ik echt niks meer bestellen, liever paar euro meer bij concurrentie dan
19 nov 2023
Veel problemen met bezorging, DPD, de maden daardoor dood. Ze stonken zo dat we ze met de auto langs de weg in een container hebben gedumpt, daardoor geen foto.
6 sep 2023

Prima shop

Een grote bestelling gedaan wat in goede orde is ontvangen. Bij vragen goed bereikbaar en ook oplossingsgericht voor zo ver het mogelijk was.
3 okt 2023
Wat ik vervelend vond was dat er niet op een huisadres bezorgt wordt maar alleen op een postpunt, die keus moet je aan de klant overlaten.
4 sep 2023
Ik heb heel lang op de levering moeten wachten
1 aug 2023
Matig verpakt Zat zelfs deukje in de zijkant
14 aug 2023
In de winkel wat meer aandacht voor de klant
22 jun 2023
Levertijd veel langer dan aangegeven