little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

604 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

Beter naar de bestellingen kijken voordat ze verstuurd worden. Ik had niet mijn gehele bestelling gekregen in 1ste intantie, er miste er 1 product. Gemaild en direct een reatie (erg netjes) met daarin de mededeling dat het opnieuw verstuurd werd. Dag later lag er inderdaad een pakketje maar met de verkeerde inhoud. Weer gemaild (weer een erg nette en snelle reactie). Volgende dag was het juiste pakketje toch binnnen. Tevens zaten er 2 maal de verkeerde facturen in de doos!

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

MH