little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.086 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

Beter naar de bestellingen kijken voordat ze verstuurd worden. Ik had niet mijn gehele bestelling gekregen in 1ste intantie, er miste er 1 product. Gemaild en direct een reatie (erg netjes) met daarin de mededeling dat het opnieuw verstuurd werd. Dag later lag er inderdaad een pakketje maar met de verkeerde inhoud. Weer gemaild (weer een erg nette en snelle reactie). Volgende dag was het juiste pakketje toch binnnen. Tevens zaten er 2 maal de verkeerde facturen in de doos!

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

Vind het heel jammer en storend dat de witte achtergrond kleuren van de butterfly & flower collectie van het koffertje, autostoelhoes en luiertasje niet het zelfde is. Valt me heel erg tegen.

Klantvriendelijk om te huilen.

Geen contact mogelijk met klantenservice. Een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie van hen, het blijft oorverdovend stil!!
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi Robert, Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Onze mailbox is elke dag aan het einde van de dag leeg dus we zien je mail niet over het hoofd. Zou je het mail adres kunnen nakijken? Customerservice@littledutch.nl We horen graag van je. Team Little Dutch
Snelle levering absoluut plus!! Iedere maat kleding als apart item op site is zeer onhandig.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je review!
4 feb 2024
In contact komen met jullie is zeer lastig en als vervolgens iets niet past moet je zelf voor de verzendkosten opdraaien. Ook de cadeaubon is niet volledig in te leveren. Dit zorgt ervoor dat ik niet meer bij jullie ga kopen volgende keer.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te zien, dat je niet tevreden bent. We zullen contact met je opnemen en horen graag wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes Team Little Dutch
17 feb 2024

Kleding maat onduidelijk

Kunnen filteren op maat van kleding. Of bij omschrijving erbij zetten welke maat het is. Artikelen die uitverkocht zijn in sale niet meer aanbieden.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, We hebben aan de linkerkant een optie om de kleding maat te filteren. Zo staat ook de maat in de titel van het product zodat je er niet altijd op hoeft te klikken. Helaas loopt het systeem soms iets achter waardoor er producten uitverkocht op de site staan. Excuses voor het ongemak. Fijne dag. Team Little Dutch.
26 dec 2023
Kreeg geen antwoord op mijn vraag.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je review. Ik zie dat mijn collega al een reactie heeft gegeven op de gestelde vraag. Mocht je hier niet tevreden over zijn, dan ontvangen wij graag een reactie terug op de eerder gestuurde mail.
28 aug 2023
Ik zou graag de felicitaties er direct bij willen doen en ook met verzending in Europa. Dwz baby in UK : vanuit NL cadeau kiezen, kaartje erbij met tekst als opgegeven en dan direct naar de gelukkige ouders & baby