little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.088 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

Beter naar de bestellingen kijken voordat ze verstuurd worden. Ik had niet mijn gehele bestelling gekregen in 1ste intantie, er miste er 1 product. Gemaild en direct een reatie (erg netjes) met daarin de mededeling dat het opnieuw verstuurd werd. Dag later lag er inderdaad een pakketje maar met de verkeerde inhoud. Weer gemaild (weer een erg nette en snelle reactie). Volgende dag was het juiste pakketje toch binnnen. Tevens zaten er 2 maal de verkeerde facturen in de doos!

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

Beter opletten bij inpakken bestelling

Return is not free. Also exchange for different size is not possible.
Beter verpakken , doosjes waren stuk
3 mrt 2024

Duurder dan andere sites

Hebben een driewieler fiets gekocht die overal online aangeboden word voor €52,99. Is nergens direct leverbaar behalve op de site van little dutch zelf alleen is hij daar gewoon €6 duurder. De eerst volgende keer koop ik artikelen wel bij een ander en wacht dan wel tot ik het ontvang.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Wij hanteren de verkoop advies prijzen voor onze producten. Onze resellers krijgen deze prijzen ook maar mogen nog altijd hun eigen verkoop prijs maken. Vandaar dat er prijsverschillen zijn. We hopen je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Groetjes, Team Little Dutch
KZ
Kim Z.
Kampen

Niet complete bestelling

Ik had een bestelling gedaan met onder andere een aantal stukken kleding voor een setje. Alleen miste de tuinbroek . Hier heb ik zelf achteraan moeten bellen en het bleek dat hij er niet meer was . Wel geld terug ontvangen maar de set is dus niet compleet
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Vervelend dat de set nu niet compleet is. Helaas kan een sale product altijd erg snel gaan, en hebben wij dit niet altijd in de hand. Fijn dat mijn collega wel al een refund heeft gedaan, excuses voor de ontbrekende mail hierover. Wanneer we je alsnog verder kunnen helpen ontvangen wij graag een mail customerservice@littledutch.nl
De plek waar je de code van de cadeaubon moet invullen is niet duidelijk. Het lukte pas na uitleg van jullie dat de code op de volgende bladzij ingevuld moet worden.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Wat vervelend dat het niet duidelijk was waar je de cadeaubon in moest vullen. We hebben de tekst iets aangepast met de hoop dat het nu duidelijker is. Groetjes, Team Little Dutch
2 aug 2023
Ik vind het belachelijk dat je verzendkosten moet betalen, dat is bij geen enkele webwinkel, als je iets retourneert. Als het binnen de wettelijke termijn van 14 dagen bedenktijd is, betaal je de kosten niet. Wat ook een punt is, dat als jullie producten bij een samenwerkende partner goedkoper worden verkocht, dat jullie de klant dan niet tegemoet komen, vind ik geen slimme zet, omdat de klant geen bestelling meer doet bij Little Dutch, maar bij een partner.
25 okt 2023
De aankoop was duurder omdat op internet een verlopen aanbieding stond. Dit viel vies tegen. Het (toch maar) bestelde speelgoed was prima.
18 nov 2023
Lullig mailtje gekregen op mijn vraag wanneer het pakketje geleverd wordt. Dit vond ik niet oké.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te zien, dat je niet tevreden bent. We zullen contact met je opnemen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Groetjes Team Little Dutch
27 jun 2023
De zoekfunctie op de website werkt niet goed voor alle artikelen.
Vragen worden maar half beantwoord, heel irritant