little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

607 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.077 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

Beter naar de bestellingen kijken voordat ze verstuurd worden. Ik had niet mijn gehele bestelling gekregen in 1ste intantie, er miste er 1 product. Gemaild en direct een reatie (erg netjes) met daarin de mededeling dat het opnieuw verstuurd werd. Dag later lag er inderdaad een pakketje maar met de verkeerde inhoud. Weer gemaild (weer een erg nette en snelle reactie). Volgende dag was het juiste pakketje toch binnnen. Tevens zaten er 2 maal de verkeerde facturen in de doos!

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

Poster besteld. Zat in doos dus hoek van poster gekreukt. Misschien handiger om in platte doos te sturen.
Het is een cadeau voor een ander. En die had jullie aanbevolen (op lijstje gezet)
Fijne en snelle levering. Alles netjes verpakt en goede kwaliteit items.

Prima kwaliteit

Snelle levering. Goed verpakt. Keurig
snelle en correcte levering
19 mrt 2024
Snelle levering, mooie producten. Er was alleen helaas iets mis gegaan met onze order. Het cijfer 2 ontbrak en juist die hadden we de dag erna nodig voor de verjaardag van onze dochter. Na bellen met de klantenservice werd deze meteen opgestuurd. Alleen jammer dat ik het cijfer niet mocht afhalen bij het hoofdkantoor of het magazijn, aangezien wij er bijna naast wonen. Nu kwam het cijfer halverwege de verjaardag aan.
Makkelijke site om te bestellen, mooie kwaliteit artikelen. Snelle levering.
Hi, Bedankt voor je review!
Mooi product. Lekker zacht voor een kleintje. En snelle levering.
WM
WJ M.
capelle aan den ijssel
9 mrt 2024

Top

Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het speelgoed is erg leuk
IV
Iris v.
Meppel
Netjes verzonden. Track en tracé link.
9 mrt 2024
Goed materiaal
10 feb 2024

Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Makkelijk om te bestellen. Vlotte afhandeling. En nu we de gekochte producten in huis hebben zien we ook dat het van een goede kwaliteit is.
.opgestuurd was compleet niet bestelling onze dat bleek toen cadeautje extra Een
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Fijn dat toch alles goed is aangekomen.
28 jan 2024
Leuk speelgoed maar wel prijzig.
10 feb 2024
4 feb 2024