fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Precies zoals ik verwacht had.
van bestellen tot plakken, prima servise en product. Het behang is stevig en makkelijk te verwerken. Het is prachtig geworden
Super heel blij met het resultaat
De levering ging niet vlgs. Afspraak, dit kwam echter door de veranderende service van PostNL, niet door fottobehang. De doos werd een dag later geleverd dan aanvankelijk door Fotobehang en PostNL was gemaild, werd waardoor wij ons schema helemaal moesten omgooien. Er zaten hier en daar op de snijranden witte streepjes die er niet thuishoorden.
Prima service, snelle levering
Perfect Kan niet beter
prima
super gaaf
Voor de tweede keer behang besteld en wederom zeer tevreden: uitstekende service, snelle levering en heel betaalbaar
Een tevreden klant
Mooi fotobehang, dik goede pixel en prima te verwerken. Z’n geld zeker waard
Prima ervaring met Fotobehang. Service perfect. Wij wilden eerst een eigen foto en alhoewel op internet op de webshop de kwaliteit als 'uitstekend' werd aangegeven, kregen we de volgende dag een mail, dat ze het ons toch afraadden plus een voorbeeld hoe het er uit zou komen te zien. Daarom toch een foto van hen gebruikt. Kwaliteit helemaal top Precies wat ze beloven.
Vlot besteld en afgeleverd
Super mooi behang
Ik kon invullen wanneer ik het bezorgd kreeg. Maar dat klopte niet. Was gewoon de volgende dag na geplaatste bestelling.
Na het aanbrengen blijkt na dag 2 dat er een mijimale streep ontstaat tussen beide rollen waarschijnlijk door het indrogen trekt het behang zich iets terug waarbij dit ontstaat Tip: geef dat aan ik had dan de deling nog dichter op elkaar gebracht
Snelle levering en prima kwaliteit. Het staat prachtig
Snelle levering en perfecte kwaliteit
Prima service, mooi resultaat
Super mooi Alleen jammer dat de nummers onderaan staan die kan je er niet afhalen