fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Totaal niet hetzelfde. Belachelijk! Nooit meer.
het zou met 3 werkdagen geleverd worden en het is nu een week verder en heb nog niks. niet geleverd bij de Gamma volgens Post NL nu dinsdag bij een AH ophalen.
Antwoord van fotobehang.com
Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de levering. Wij hebben uw tracking even bekeken en gezien dat het afleverpunt van de Gamma vol was waarop ze dit naar een ander punt hebben gestuurd. Helaas kan dit voorkomen en is dit overmacht.
Kwaliteit vonden wij erg tegenvallen, kon ook niet terug omdat het in de outlet zat, betonlook schijnt vaak de pixels op te vallen werd ons verteld.
Antwoord van fotobehang.com
Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat bij een rustige afbeelding (zoals beton) eventuele pixels meer opvallen dan bij een drukke afbeelding.
Slaat nergens op maar ik had aangegeven geen nieuws of andere ongevraagde mail te willen ontvangen.. Krijg ik toch weer zo'n domme beoordelingsmail.... Nou! Heb je m!..
Antwoord van fotobehang.com
Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben u na uw mail afgemeld voor onze nieuwsbrief. Echter gaat de beoordelingsmail voor Trustedshops automatisch en kunnen wij dit niet uit zetten.
Heel raar dat je behang krijgt dat niet schep is. Wanneer je het dan aankaart je krijgt te horen dat ze niks kunnen doen omdat het al aan de muur hangt. Rare manier van klantvriendelijkheid.
Antwoord van fotobehang.com
Beste, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben dit samen met u uitgezocht en er zit scherpte/diepte in het behang waardoor de achtergrond minder scherp is afgebeeld dan de voorgrond. Als u niet tevreden was met het behang dan hadden wij dit graag voor de montage willen weten. Het behang had dan zeker retour gemogen.
Wel een beetje raar dat ik nu zo'n beoordeling naar mij krijgt toegestuurd. Ik heb het artikel nog niet eens gekregen.n Dus toch even opletten in het vervolg
Antwoord van fotobehang.com
In verband met de drukte op dit moment doen wij ons best om alle pakketten zo spoedig mogelijk te versturen. Helaas zijn wij tegen problemen met ons materiaal aangelopen waardoor uw behang meerdere malen is geproduceerd, maar beschadigd bleek te zijn. De productie is momenteel hard aan het werk om alle oudere bestellingen in te halen en uw behang zo spoedig mogelijk te leveren.
Duurt heel erg lang
Antwoord van fotobehang.com
Ik kreeg een mail na 1 week dat er met de productie iets fout is gegaan en dat het nog langer gaat duren voordat ik het behang kan ontvangen. Voorlopig wacht ik dus nog op mijn bestelling die ik wel al moest betalen. @ niet blij
Antwoord van fotobehang.com
Ik heb een keuze gemaakt uit jullie eigen foto's en na de bestelling krijg ik te horen dat het niet past op een relatief standaard muurtje (2.60 bij 3.10) Het heeft enerzijds mijn verbouwingsplan vertraagd en anderzijds vind ik het slecht dat jullie eigen foto's niet groot genoeg blijken te zijn. Daarbij opgeteld dat jullie maar 1 taak hebben: "fotobehang.com".... slecht in je corebuisiness
Antwoord van fotobehang.com
Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Wij hebben u inderdaad gemaild om aan te geven dat de kwaliteit minder wordt als u dicht op het behang kijkt. Tevens hadden wij u uiteraard willen helpen bij het vinden van een alternatief.
Ik heb volgens de berekentool op de website een behang uitgezocht dat passend zou zijn. Ik kreeg reactie van een medewerker: het aantal pixels is niet voldoende. Fijn dat er wordt meegedacht! Een oplossing is er echter niet. Ik moet op de website zelf een nieuwe print uitzoeken (heb immers al betaald) en krijg op iedere afbeelding op de site een 'past uitstekend' wat niet zo blijkt te zijn.
Antwoord van fotobehang.com
Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren! Wij hebben inderdaad een standaard kwaliteitscontrole op onze website en doen altijd nog een extra handmatige controle. Dit om te voorkomen dat het behang toch tegen gaat vallen als u het ontvangt.
Producten nog steeds niet ontvangen, nadat tot 2 keer toe was gezegd dat het bezorgd zou worden!
Antwoord van fotobehang.com
Helaas is uw behang bij de productie beschadigd geraakt waardoor deze nogmaals geproduceerd diende te worden. Dit is met spoed voor u opgelost.
Via de site behang besteld met eigen opdruk. Volgens de check was de kwaliteit uitstekend. Na een dag kreeg ik een mail dat de kwaliteit alsnog te slecht was. Erg teleurstellend!
Antwoord van fotobehang.com
Onze website kan het aantal pixels controleren, maar helaas niet of de foto wazig is of niet. Om deze reden doen wij altijd nog een extra controle om teleurstelling bij ontvangst te voorkomen. Dit is in uw geval ook gebeurd.
Kutbedrijf leveren niet wat is afgesproken
Snelle levering goed product duidelijke handleiding
Zeer slechte service Verkeerde Bahnhofstrasse besteld. Krijg een tegoedbon ipv geld terug. Nooit weer Zeer onkundig personeel
Antwoord van fotobehang.com
Beste Klant, Waarschijnlijk is uw beoordeling niet correct. Wij hebben uw order gecontroleerd en aangegeven dat het bestand niet van goede kwaliteit is. Vervolgens heeft u de bestelling geannuleerd en heeft u uw geld terug ontvangen. Wij nemen even contact met u op hierover. Met vriendelijke groet, Sjoerd