fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Levering was prima. Service erg slecht. Voorbeeld foto was mooier dan resultaat. Advies erg kort ; kies dan andere foto. Niet meedenken over gekozen foto. Als ik dan aangeef dat het tegenvalt zeggen ze, je hebt de pdf gezien En die vond je ok. Maar ja pdf of realiteit is dan toch erg groot verschil. Jammer dit. Kon het niet retour sturen dus....
bagger kwaliteit. vermelden dat de kwaliteit goed is maar eenmaal thuis kan ik alle pixels tellen.
Antwoord van fotobehang.com
Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit. Wij zien dat er al mailcontact is geweest met onze collega's over het retourneren. Uiteraard onze excuses voor het ongemak.
We hebben voor het bestellen gebelt of ze kunnen behangen voor het plaatsen van onze vloer, alles was zeker en we zouden geen zorgen hoeven maken. Dus bestelling geplaatst, geven ze ons pas een datum 1 week erna. Dus wij paar keer gebelt maar zijn totaal niet klantevriendelijk en bieden geen optie
Behang is mooier dan we verwachtten, heel blij mee.
Extra betaald om levering op bepaalde dag te krijgen. Zonder bericht 3 dagen later gekregen.
Antwoord van fotobehang.com
Beste, Vervelend om te vernemen dat het behang later bij u is afgeleverd. Helaas is het bij de pakketdiensten erg druk waardoor de levering wat langer kan duren dan dat u standaard gewend bent.
Het product werd snel geleverd, maar de kleuren klopten niet, dus heb het retour gestuurd. Had besteld uit de categorie zwart/wit (dus ga ik ervan uit dat het ook zwart/wit is), maar dit klopte niet. Dat de retourkosten dan voor mijn rekening komen vind ik geen goede service. Ik bestel hier niet meer
Er zit een beschadiging op 1 van de banen
Antwoord van fotobehang.com
Wat vervelend om te horen Eén van onze collega's zal vandaag contact met u opnemen om te kijken voor een eventuele oplossing.
Helaas blijkt er bij de naad een witte waas te ontstaan als de overtollige lijm volgens beschrijving van de lijmleverancier verwijderd wordt. Navraag bij Fotobehang leert dat dit komt doordat de gebruikte inkt op waterbasis is en ja, dat staat ergens op de site vermeld. Maar als service kon het retour maar let op: wel in de staat waarin het ontvangen is Dus voordat het op de muur zat. Onzinnig