Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.571 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

het sample kon gewoon door de brievenbus; daarmee kan je bezorgkosten etc besparen; pakje bezorgen was niet nodig,
MJ
Maja J.
Rotterdam
3 mrt 2024
Het behang op zich is prachtig, fijn te verwerken, alleen de print was veel groter dan dat ik besteld had.
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, Dank u wel voor uw bericht. Jammer dat het behang niet geheel naar wens is. U had gebruik mogen maken van de 14-dagen niet goed geld terug garantie. Wij wensen u toch veel plezier van het behang. Groet, Team Fotobehang.com
9 mrt 2024
Mooi stevig behang, snel geleverd. Echter wijken de kleuren in het echt af van de kleuren op de website.
Kleuren komen niet overeen met foto op website
Antwoord van Fotobehang.com
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het product. Kun je ons een mailtje sturen met je klacht? Dit mag naar hello@fotobehang.com. Dan helpen we je graag verder!
tip misschien eerst je maat invoeren sust er dan alleen posters naar voren komen die geschikt zijn. Voorkomt een hoop teleurstellingen en terugstortingen.
Antwoord van Fotobehang.com
Goedemorgen, Dank u wel voor uw tip, scheelt inderdaad een hoop zoekwerk! Groet, Team Fotobehang.com
De bestelling niet door mekaar halen groetjes Gerard van den Berg
6 jan 2024

De foto was perfect op maat maar de kleuren niet zoals op de site

7 jan 2024

Muurtex niet zoals verwacht

We vonden de kleuren en helderheid van de muurtex enorm tegenvallen. Zeker niet zoals de beschrijving. We hebben het dezelfde dag weer van de muur afgehaald en weggegooid. Jammer en zonde, experiment mislukt. Bestelproces en levering was verder in orde.
Antwoord van Fotobehang.com
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. In onze voorwaarden staat vermeld dat het van belang is om het op maat gemaakte product goed te controleren vóór montage. In tegenstelling tot andere bedrijven, is het bij ons mogelijk om het behang te retourneren. Echter vervalt het retourrecht na dat het behang gemonteerd is. Mocht je in de toekomst terug komen, dan helpen wij u graag met het zoeken naar het juiste behang!
IW
Ineke W.
Nieuwerkerk aan den Yssel
Het behang leek op internet meer natural. De kleur viel helaas echt tegen. Niet de print.
De betaalde sample helpt niet. De foto staat er maar deels op en geeft geen goed beeld.
Antwoord van Fotobehang.com
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de sample. Met een sample maak je kennis met ons materiaal en met de kleur van de foto. Dat het er deels op staat heeft te maken met de afmeting die de sample heeft. Uiteraard kun je bij ons zelf je uitsnede bepalen met welk deel van de foto je er op wenst. Mocht je twijfelen, kunnen wij altijd nog een digitaal voorbeeld laten zien van de foto op het formaat dat je nodig hebt.
Behang komt met de kleur niet overeen met de website en in het echt.
Antwoord van Fotobehang.com
Vervelend om te lezen dat de kleur niet overeen zou komen met de foto van de website. Zou je ons misschien foto's kunnen sturen van het behang wat je hebt ontvangen? zo kunnen wij beter met je meekijken. De mail mag gestuurd worden naar hello@fotobehang.com

Helaas niet goudkleurig

Bestellen en verzenden ging prima, maar mijn teleurstelling was groot toen de mandala niet goud maar geel bleek te zijn. Dat had ik niet verwacht. Maar t is te duur om een andere te bestellen dus we zullen t ermee moeten doen
Antwoord van Fotobehang.com
Bedankt voor je feedback. De kleursamenstelling van de afbeelding maakt dat dit de kleur goud weergeeft. Hopelijk kunnen jullie genieten van deze prachtige afbeelding!
16 jun 2023
Behangfoto kwaliteit maar zo zo tenminste de print kleuren zijn van een goedkope ink kwaliteit en worden na een jaartje flets. Nu hebben we iets besteld met goudkleur. Op de site zag het er veelbelovend uit maar de werkelijkheid van meer dan teleurstellend. Goudkleur had meer weg van lichte diaree kleur en leek op goedkoop inpak papier. Nu weet ik dat ze alleen printen met 4 kleuren dus lastig tot onmogelijk goudkleur te printen. Het goede aan dit verhaal is, en dat mag zeker genoemt worden, is dat je het kon terug sturen en het geld was ook meteen binnen. Ja ze zeggen zelf dat ze geen goudkleur kunnen printen maar waarom bieden ze dit dan aan ? Vanwege mijn werk weet ik dat dit wel kan maar dat zijn erg dure machines en inkten.
Antwoord van Fotobehang.com
Bedankt voor uw terechte feedback. Deze zullen we zeker meenemen!
18 apr 2023

Kwaliteit van behang goed, scherpte van de print onvoldoende!

Kwaliteit van het behang is goed. De print bleek na montage echter niet scherp. Op de website werd aangegeven dat de print fantastisch van kwaliteit zou zijn. De print is echter korrelig en vertoont een witte rand rond de bloemen. De klantenservice wimpelt de klacht af door te zeggen dat ik dit behang maar had moeten checken voor montage en dat ze retourvoorwaarden vervallen. Ik neem mijn verlies naar wil toekomstige klanten behoeden voor dezelfde fout.
19 apr 2023
Hallo, vervelend dat je dit zo heeft ervaren. Het klopt echter wel dat in de voorwaarden staat vermeld dat de klant, voor montage, het behang dient te controleren. Mocht er bij deze controle iets niet kloppen of niet juist zijn dan kan het behang nog retour gestuurd worden. Wij nemen je feedback zeker mee!
TE
Tim E.
Apeldoorn
23 apr 2023

Vond de foto te mat/naden

Vond de foto te mat. Had hem glazender verwacht en scherper. Heb Bison kant en klaar universeel behanglijm gebruikt. Banen netjes strak tegen elkaar, behang lag meer dan 24 uur in de kamer voordat ik ze op de muur plakten. Zag er naadloos uit. Helaas na opdrogen vd lijm een evenredige naad van enkele mm zichtbaar. Erg jammer, papier is dus gaan krimpen. Verkeerde lijm misschien,
25 apr 2023
Hallo, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. Ons vliesbehang kan op zichzelf niet krimpen. Voor en tijdens de montage heb je natuurlijk te maken met verschillende factoren. Te veel/te weinig lijm of niet de juiste lijm gebruiken zouden inderdaad goed de oorzaak kunnen zijn van het ontstaan van de naak. Ook de voorbehandeling van de muur is erg belangrijk. Denk hierbij aan voorstrijk gebruiken bij gestucte muren. Mocht je vragen hebben dan mag je deze naar ons toe mailen. hello@fotobehang.com.
3 aug 2023

Tegenvaller en slechte service

Je denkt een mooi marmer behang te bestellen. Op de website ziet het er top uit, maar in het echt zijn het witte vellen met een paar strepen en stippen. Goedkoop ogend en echt niet zoals de website. Als je zegt dat je ontevreden bent krijg je de melding dat je het op eigen kosten mag terugsturen. Heel slecht! Slechte service. Voor mij nooit meer dit bedrijf!
4 aug 2023
Vervelend dat je het op deze manier zo hebt ervaren. Wij zullen je feedback zeker mee nemen!
31 mrt 2023
Behang ziet er wazig en slecht uit niet zoals op de website staat. Aangegeven en foto opgestuurd maar gewoon zeggen dat het de zelfde kwaliteit is erg sneu 😞 en de kosten voor het retourneren a 13,50 mag je zelf betalen terwijl zij een leugen verkopen op internet erg netjes ik hoop dat jullie trost op jezelf zijn.
8 jul 2023
Het behang trekt kieren bij de naden bij het opdrogen. Het is door een professionele behanger geplakt, dus daar zit het niet. Het heeft met het behang te maken. Jammer voor zo een duur produkt. De afbeelding zelf is prima