Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

16 mrt 2024

Mooi behang van goede kwaliteit

De site werkt makkelijk. Mooi product/goede kwaliteit. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Fijn een mail te krijgen met tips en aanwijzingen voor het behangen. De kleuren zijn minder helder dan wat tijdens het bestellen op het scherm te zien is.
Goede en snelle afhandeling van de order. Stevig verpakt. Behang ziet er echt fantastisch uit! Heeft de verwachting zeker overtroffen. Onze dochter is helemaal in de wolken van haar nieuwe kamer, dankzij dit prachtige behang.
Duidelijke website, kon aangeven hoeveel banen het behang kreeg en een indicatie van hoe goed ze verwachten dat de afdruk eruit zou gaan zien. Steeds op de hoogte gehouden van het proces.

kwaliteit is super

snelle en zeer degelijke verpakking/verzending. Maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste... Het fotobehang is van een zeer goede kwaliteit met daarbij een duidelijke handleiding.
16 mrt 2024
Topbedrijf. Dikke aanrader. Had 2 behangcirkels besteld. 1 met eigen ontwerp. Kreeg meteen mail dat ie onscherp was en na wat op en neer mailen is het perfect geworden

Nog mooier op de muur

Het behang is prachtig en overstijgt alle wensen. Het is geleverd binnen het levertermijn. Wij zijn zeer tevreden over de 2 behangetjes die wij bestelt hebben.
Webshop experts die het vak verstaan! Echt vakmannen, met ook nog een goede webshop die fijn in gebruik is. Ook het product is goed.
3 mrt 2024

Eerlijk advies

Hele goede eerlijke, advies /service, waardoor we nu een prachtige foto wand hebben. Goede kwaliteit, mooie kleuren
Voor de 2de keer fotobehang gekocht hier. Ik ben erg tevreden over de producten die zij leveren en hun service.
heel snel in huis, waren de lijm vergeten mee te sturen. 2 dagen later de lijm ontvangen. zeer tevreden.

Goede service, snelle levering en duidelijke info omtrent productie, gereed, verpakking en versturing
Goed stevig fotobehang, Geplakt achterkant in de wc, iedereen is enthousiast, dus helemaal geslaagd.

Top

Behang laten maken van een tekening van de Nieuwegracht in Utrecht. Prijkt nu achter mijn eettafel

Super

Fijn materiaal om te verwerken. Goede kleur en geweldige afbeelding, met heel veel leuke details.
snelle levering, mooi en veelzijdig aanbod en goede kwaliteit dat makkelijk zelf te plaatsen is :)
prachtige afdruk op lekker dik behang. plakt makkelijk weg en zit bijzonder mooi op de muur
Antwoord van Fotobehang.com
Wat fijn dat het plakken goed gelukt is en je tevreden bent met het behang. Veel plezier ervan!
Goede kwaliteit, snelle levering en makkelijk te plakken erg blij met het eindresultaat
Verrassend mooie plaat, fijn dik behang, scheurt niet waardoor behangen makkelijk gaat
Goede communicatie; wordt goed op de hoogte gehouden van alle te volgen stappen
Antwoord van Fotobehang.com
Bedankt voor het compliment. Hier zijn wij natuurlijk blij mee en we helpen graag. Alvast veel plezier van het behang gewenst!
prachtig behang en een super service. zeer tevreden en vanaf nu vaste klant