fotobehang.comBeoordelingen

: 3.625UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Categorieën

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Contact
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde
Nederland
Handelsregister
KvK 72869666

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

82 %
15 %
1 %
< 1 %
1 %
3.625 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Filter 
(22)
1 maand geleden
Je kon bijna de pixels op het behang tellen. De foto had veel scherper kunnen zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van fotobehang.com
25 dagen geleden
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het ontvangen behang. Wij hebben uw bestelling bekeken en gezien dat deze prima door de kwaliteitscontrole is gekomen. Uiteraard is dit geheel persoonlijk en kunnen wij het behang voor u omruilen of u kunt het aan ons retourneren. Hiervoor kunt u mailen naar hello@fotobehang.com
1 maand geleden
Goedendag. Na het aanbrengen van het behang is dit gekrompen met als gevolg dat er naden zichtbaar zijn, Ik heb hierover een bericht naar Fotobehang gestuurd (Ticket) en geen response gekregen
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
MOOI BEHANG
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Geleverd product van slechte kwaliteit..... nooit meer
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Behang ziet er prima uit.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Helaas een groen behang ipv grijs ontvangen. Schijnt met het omzetten vd kleuren te maken te hebben. Ik heb dit niet eerder meegemaakt bij behang, dus vandaar 1 ster voor het product. Mocht het behang wel gewoon retourneren, maar retourkosten zijn helaas wel voor eigen rekening.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Chauffeur nooit aangebeld. Alleen een briefje in de brievenbus gedaan . Ik bestelde 240 bij 134 en kreeg 250 bij145.
 Geverifieerde beoordeling|
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van fotobehang.com
5 maanden geleden
Vervelend dat er niet bij u is aangebeld. Wij zullen hierover contact opnemen met de verzendpartij. In uw bestelling zien wij dat u rondom 5cm marge heeft aangevinkt. Het behang wordt dan inderdaad 10cm breder en 10cm hoger. De afmetingen die u heeft ontvangen kloppen dan inderdaad.
5 maanden geleden
We hebben het behang volgens de voorschriften die er bij zat op de muur aangebracht. Het waren 4 banen een paar uur later zat er tussen de banen strepen het behang was erg gekrompen het is nu een schande aan de wand en dan voor die prijs wat vest duur was. We durven het niemand te laten zien heel triest.
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Na bestelling ontvang je een mail uw foto voldoet niet. Hoezo? Ik heb een standaard behang van uw site gekozen! Ruim een week nam het heen- en weer mailen in beslag. Ik heb aangegeven dat ik een haarscherp behang verwacht, aangezien de bank er direct naast komt. Uiteindelijk Premium besteld a €300, en dat is nog niet scherp. Teleurstellend. Ze verkopen geen fotobehang’ maar een uitvergrote foto
 Geverifieerde beoordeling|
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van fotobehang.com
6 maanden geleden
Wat vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad! Wij hebben de order er even bij gepakt en zien inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Eén van onze collega's zal vandaag nog even contact met u opnemen om dit op te lossen!
6 maanden geleden
De afdruk is niet dat wat ik had besteld, en die 5 cm overlap wordt als default door de webpagina ingevuld dus daar heb ik zo maar 'overheen' geklikt. Nu is eigenlijk de opzet van de foto om op twee deuren een soort van ' doorkijk' te creëren verloren. Ik heb gisteren wel een fijn gesprek met Rosa gehad en ze is zeer behulpzaam. PS: Wilde nog meer kwijt maar heb niet voldoende ruimte hiervoor.
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
het behang was niet genummerd, en lag niet op volgorde.
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Bestelling zou volgens afspraak op 29-02-20 worden geleverd. Echter niet geleverd, hierover helaas ook geen bericht gekregen. Na navraag werd bevestigd dat er een foutje was gemaakt. Zou nu 07-03-20 worden geleverd. Heb wel al het betaalverzoek per mail ontvangen, ik wacht met betalen totdat ik de spullen daadwerkelijk ontvangen heb
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Super ssrvice en snelle levering.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Post NL service was verschrikkelijk: chronologisch: Ik wil dit graag teleonisch toelichten. Zelf kan ik geen klacht indienen bij PostNL; dat zou de verzender moeten doen?? ook al zo verschikkelijk slecht. Er zijn meerdere dingen gebeurt maar ik iig een email met de levertijd: 11.20 - 13.20 uur. Ik was om 11u thuis maar ze waren al geweest om 10.37u Ik had het pakketje echt nodig dat weekend.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Het behang en de kwaliteit is prima. De kleur komt alleen niet overeen met het voorbeeld . In het behang zit meer paars en geel als op het voorbeeld ( wat meer zachte tinten waren) . Behang is op maat gemaakt dus denk dat er weinig aan te doen is . Baal ervan
 Geverifieerde beoordeling|
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van fotobehang.com
9 maanden geleden
Wat vervelend dat u niet tevreden bent met ontvangen behang. Een collega zal vandaag contact met u opnemen over de eventuele opties die met uw bestelling mogelijk zijn.
9 maanden geleden
De kleuren van de foto komen niet echt over een met het uiteindelijk product. Ik heb een verouders betonlook besteld met grijs en vrij veel aardetinten maar ik heb een rose behang ontvangen. Ben daarom erg teleurgesteld. Ik snap dat de kleuren van een beeldscherm wat anders kunnen zijn dan in het echt maar vind dit wel veel verschil.
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Ik kon invullen wanneer ik het bezorgd kreeg. Maar dat klopte niet. Was gewoon de volgende dag na geplaatste bestelling.
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Naar mijn idee had ik iets anders besteld. De bestelling die ik deed kon je in drieen delen
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
in het behang zit fout in
 Geverifieerde beoordeling|
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van fotobehang.com
10 maanden geleden
Wat vervelend om te horen. Zou u ons hiervan een foto kunnen sturen? Dan kijken wij graag met u mee.
10 maanden geleden
onze bestelling is tijdens onze afwezigheid buiten neergezet (wel onder een afdak) is niet helemaal zoals wij dat ons voorstellen bij een pakketje......
 Geverifieerde beoordeling|
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van fotobehang.com
10 maanden geleden
Wat vervelend om te horen Wij hebben met PostNL contact opgenomen en zij zullen dit verder oppakken.