Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.663 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

12 okt 2023
Erg mooi en sterk muraltex behang. Echter vond ik op de foto dat het behang glimmend leek. Ik moest mijn verwachting dus even bijstellen, want het is heel mat. Overigens wel blij ermee!
12 nov 2023
Snelle levering,mooi fotobehang. Goede kwaliteit. Fijn te plakken, en heel mooi eindresultaat. Heel blij mee. Super. Als ik nu het park inloop is het met of ik in mijn behang loop 🤣🤣
Heel sterk en stevig behang. Goede advisering. Bij opblazen foto van PC misschien vermelden dat de kleuren iets kunnen afwijken van wat je op jouw computer meent te hebben gezien.
25 mei 2023

Fotobehang kersen bloesem

Mooie foto, haarscherp. Makkelijk te plakken. Maar wat ik niet handig vind waren de smalle banen. Waarom niet banen van een meter breed, ipv 45 cm Maar ik ben er wel erg blij mee.
JK
Jolanda K.
Heerhugowaard
1 nov 2023
Snellere levering, mooi stevig behang. Alleen zat er een klein deel aan wat fout gedrukt leek... Rechts voor de kijker, een zwarte rand. Helaas al wel geplakt.
14 sep 2023

Rooftop view over New York

Goede feedback over kwaliteit van het fotobehang. Werden goede alternatieven aangeboden. 1 zakje lijm geschikt voor 24m2 was echter te weinig voor 18m2.
12 jul 2023
Duidelijke beschrijving en benummering behang.Mooie dikte van Behang. Mogelijk heb ik het gemist maar nummering is van links naar rechts!
8 nov 2023
Goede kwaliteit van het materiaal. Verbeterpunt: direct bij het behang goed advies voor behangplaksel en eventuele alternatieven
19 okt 2023
Mooi behang Had nummering gevraagd, dat was niet gebeurd, maar lag goed op volgorde. Kleur en spiegelbeeld op aanvraag aangepast!
11 jul 2023

Super kwaliteit en eenvoudig aan te brengen

Fantastisch behang, perfect en makkelijk aan te brengen. Mooie kwaliteit. De kleur is helaas wel iets anders dan verwacht.
7 nov 2023
Heel strak behang en de kleuren zijn echt heel mooi. De volgende keer toch maar verven, het geheel kwam best prijzig uit.
10 okt 2023
Snelle levering en goede service, bij aankomst bleek de lijm er niet bij te zitten en na een telefoontje snel nageleverd
16 jul 2023
Prachtige kleuren, goed te bevestigen aan de wand. De afbeelding gaf af. Onze handen werden erg paars bij het plakken
18 aug 2023
Het is super mooi behang alleen staan niet alle dieren er volledig op en dat is jammer als je 35 euro per m2 betaald
24 sep 2023
eerste ervaring mer fotobehang Alles is meegevallen uitleg is goed gebruiksaanwijzing volgen Geen problemen
19 nov 2023
Makkelijk te verwerken, echter was de.nummering van de banen anders. Misschien de verwerkingsrichting aangeven.
1 okt 2023
Mooie kleuren. Was niet moeilijk aan de muur te plakken. Lijm laat aan de randjes wat los na een paar dagen.
27 sep 2023
Makkelijk te bestellen, fijn dat kwaliteit gecheckt werd. Netjes en snel geleverd. Helpdesk goed bereikbaar.
15 mei 2023
Goede kwaliteit materiaal. Er zat helaas in 1 paneel een vlekje. We hebben het toegepast voor een paskamer.
23 sep 2023
De verpakking was wel erg groot. Vind het jammer, dat voor zo'n prijs, niet iets erbij is om te behangen