fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

(1.745)
Ik heb geen product ontvangen maar dit is netjes in overleg gegaan via de mail omdat bleek dat mijn foto toch niet zuiver was, ondanks dat de site 'm heeft gescand op kwaliteit ok. Mijn geld gelijk terug ontvangen, ik zou hier een volgende keer zeker weer bestellen.
Behang is mooi van kleur. Stevig behang. Eg top
Uitstekende levering, mooi gesneden en super mooi behang!
super!!!Foto erg mooi!!
Prima en snelle levering, goed verpakt. Kwaliteit van het behang verrassend goed.
super geregeld, goede dame aan de telefoon gehad, picodebello dus!
Snelle levering, het foto behang ziet er goed uit. Goede kwaliteit zeer tevreden
Goed en netjes verpakt en op tijd geleverd
Goede en snelle service
Prima kwaliteit, duidelijke instructie en gebruiksvriendelijk.
Fijne webshop, degelijke kwaliteit voor een prima prijs. Niets op aan te merken. De levering was ondanks de drukte snel en toen ik informeerde naar de leverdatum was de klantenservice erg behulpzaam.
Een mooi product ontvangen, en een snelle levering.Complimet op zijn plaats.
helemaal tevreden
Zondag besteld en woensdag was het fotobehang binnen. Er zat een duidelijke uitleg bij hoe het behangen werkt. Stevig materiaal en een mooi resultaat. Jammer dat ik geen foto kan toevoegen!
Perfect behang
De levering was zeer snel en prima in orde. Het behang was netjes verpakt. De kwaliteit van het papier was ook dik in orde. De reden waarom ik het product geen 5 sterren heb gegeven is omdat het product zelf in het daglicht qua kleur anders was dan hoe het lijkt op de afbeelding op de website.
Goed geregeld mooie kwaliteit
Goeie kwaliteit, prettig te verwerken en prima verpakt
Mooi behang
Super blij mee! Staat heel mooi. Kwaliteit is fantastisch en de afbeelding is mooi scherp. Echt een aanrader.