Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

Goede kwaliteit afdruk fotobehang

1e keer geprobeerd om fotobehang te bestellen, maar al gauw keurig een bericht dat de kwaliteit van de foto niet goed genoeg was. Bestelling geannuleerd en keurig enige tijd later het geld teruggestort gekregen. Bij de 2e bestelling een foto van goede kwaliteit gestuurd via hun website. 3 dagen later het Muraltex behang ontvangen, super! Het is idd. In één geheel, geen gedoe met banen plakken en supersterk. Kortom, goede service en goede kwaliteit, wij zijn er blij mee.
11 feb 2024
Snelle productie en snelle verzending. Fijn dat de breedte van de banen te kiezen is en de exacte breedte en hoogte van de gehele afbeelding te kiezen is. Met de lineaal tool kun je ook gemakkelijk nagaan waar bijvoorbeeld het raam zal vallen in de afbeelding. Zo kwam ik erachter dat de afbeelding spiegelen in ons geval beter uit kwam. Mooie kwaliteit behang en goede instructies meegeleverd.
MV
Marc V.
Turnhout
Snel en kwalitatief hoogstaand. Mooie levensechte kleuren en ook goede begeleiding in de werkwijze en de benodigde materialen. Henne, al veel positieve reacties van vrienden mogen ontvangen. Foto wellicht niet erg duidelijk, maar het is slechts een kleine kamer.
MV
Michel V.
Spijkenisse
Top service en goede communicatie. Na een zelf een foutje gemaakt te hebben in de berekening contact opgenomen met ze en dachten mee hoe dit op te lossen.
2 maal besteld bij jullie, supersnel geleverd en prachtig behang met mooie afdrukken. Hele goede kwaliteit. Ik zou niets weten, wat beter kan. Top!!
24 feb 2024

Fantastisch product

Het fotobehang is van bijzonder goede en stevige kwaliteit. Het plakken ging super strak. Kleuren zijn mooi diep en helder. Erg blij mee!
11 feb 2024

Super behang

Uitzoeken op de site en kijken of t op je muur staat is super handig! Snelle service en mooie kwaliteit behang.
AB
A B.
Voorhout

Helemaal tevreden!

Adviezen voor het opmeten van de juiste maat. En het briefje met tips wat bij de levering van het behang zat.
HV
Herma V.
Zwolle
Heel goede kwaliteit Mooie kleuren en een prachtige afbeelding. Snelle levering duidelijke werkinstructie.

Prachtig effect

Goed product, mooie kleuren, als zonlicht door het raam op het behang valt, geeft dat een prachtig effect.
3 feb 2024
Super kwaliteit , snelle levering!
Goede kwaliteit foto en papier. Komt goed overeen met wat ik op de website zag. Snelle levering.

Een van Gogh in the house...

Fotobehang was nog mooier als ik had bedacht. Duidelijke communicatie en hele snelle levering!
3 feb 2024
- Perfect product - Snelle levering - Goede kwaliteit - via internet goede instructievideo

Mooi behang, helemaal naar wens

Heel mooi behang, precies zoals verwacht. Precies op tijd. Je weet waar je aan toe bent.
Hwt bericht dat er twijfel was over de kwaliteit en het voorbeeld. Zo doorgaan
10 feb 2024
Mooi en stevig behang. Banen makkelijk aan te brengen. Nummering is wel fijn.