EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.621 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

29 sep 2023

Vlekkeloze bestelling en levering.

Het bestellen is vlekkeloos verlopen. Bestelling werd snel bezorgd en was goed verpakt.
4 okt 2023
Hoi Misel, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
27 sep 2023
Goede nazorg / garantie. Snel geleverd
4 okt 2023
Hoi Tony, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
26 sep 2023
4 okt 2023
Hoi Peter, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
RK
Ricardo K.
Apeldoorn
26 sep 2023
Duidelijke website. Fijn dat reserveonderdelen te bestellen zijn.
4 okt 2023
Hoi Ricardo, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
25 sep 2023
4 okt 2023
Hoi Henk, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
19 sep 2023
Super service, er was een onderdeel van de trampoline defect. Binnen een paar dagen was een nieuw onderdeel opgestuurd
24 sep 2023
Hoi Xavier, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
19 sep 2023
Snelle service, duidelijk antwoord op gestelde vragen. Goede producten met duidelijke handleiding enz.
24 sep 2023
Hoi Annelies, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
Van goede kwaliteit en met snelle verzending ontvangen
24 sep 2023
Hoi Sevim, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed en bedankt voor de mooie foto! Groet, Team EXIT Toys
14 sep 2023
Snel en duidelijk antwoord gekregen. Snelle service/levering.
15 sep 2023
Hoi Caroline, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
12 sep 2023
Exit product geweldig. Maar bezorging via Dachser is echt bedroevend, geen afspraken mee te maken komt op bezorg dag niet, dag later buiten bezorgtijden.
13 sep 2023
Dag Arjan, Bedankt voor je bericht en het spijt me te horen dat je problemen hebt gehad met onze bezorger. Ik ben bang een samenloop van omstandigheden. Excuses voor het ongemak. Hopelijk kun je alsnog heel erg van je EXIT buitenspeelgoed genieten! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
11 sep 2023
De service is echt perfect. Elke vraag wordt netjes behandeld en afgehandeld. Ze gaan net ff dat stapje verder voor hun klanten. Ik ben fan!
13 sep 2023
Hoi Daphne, Bedankt voor je super leuke en goede beoordeling! Heel fijn om te horen. Heel erg veel plezier van je EXIT buitenspeelgoed! Groeten, Team EXIT Toys
13 sep 2023
Hoi Joris, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
13 sep 2023
Hoi Roy, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
13 sep 2023
Hoi Linda, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
11 sep 2023
Snelle en vlotte levering. Product is verbeterd tov vorige versie
13 sep 2023
Hoi Reinder, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
MV
margo v.
nederland
Geweldig hoe ze een probleempje . Oplossen echt een pluim, Een 10
7 sep 2023
Hoi Margo, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
7 sep 2023
Simpelweg voor Exit kiezen omdat ze een service bieden waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.
7 sep 2023
Dag Edwin, Bedankt voor je super positieve review en je aanbeveling! Groeten, Team EXIT Toys
7 sep 2023
Dag Xavier, Bedankt voor je feedback, deze nemen we mee. Sorry dat je wat problemen hebt gehad met onze vervoerder. We wensen je enorm veel plezier met de EXIT trampoline! Groeten, Team EXIT Toys
7 sep 2023
Hoi Maarten, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
5 sep 2023
Misschien kunnen jullie installatie service doen.
5 sep 2023
Dag Ramla, Goed idee ;-) Hopelijk is de montage aan de hand van onze handleiding wel gelukt! Mocht je er nog vragen over hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Heel veel plezier van je nieuwe EXIT aankoop! Groet, Team EXIT Toys