EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

30 aug 2023
31 aug 2023
Hoi Larissa, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
29 aug 2023
Hoi Harm Jan, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
27 aug 2023
Product zoals getoond
28 aug 2023
Hoi Remco, Fijn dat de EXIT trampoline precies is wat je ervan had verwacht. Heel erg veel plezier ervan! Groet, Team EXIT Toys
25 aug 2023
Goede service en makkelijk contact. Kreeg na een klacht direct een vervangend product opgestuurd waardoor het heel snel was opgelost.
28 aug 2023
Hoi Monique, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed! Groet, Team EXIT Toys
24 aug 2023
Dag Sarissa, bedankt voor je positieve beoordeling :)
23 aug 2023
Mooi en stevig doeltjes. Een foutje in de werving is gelijk opgelost. Goede aftersales op mooie producten.
24 aug 2023
Dag Martin, bedankt voor je positieve beoordeling, heel veel plezier van de EXIT voetbaldoeltjes!
21 aug 2023
Helemaal top netjes geleverd goed in gepakt
21 aug 2023
Dag Erwin, fijn om te horen. Bedankt voor je positieve beoordeling! :)
HK
21 aug 2023
Dag Herbert, bedankt voor je 5 sterren! :)
18 aug 2023
21 aug 2023
Dag Jan, bedankt voor je positieve beoordeling van 5 sterren!
16 aug 2023
17 aug 2023
Dag Jochem, bedankt voor je positieve beoordeling :)
16 aug 2023
Fijne service als je een probleem hebt
17 aug 2023
Dag Tanja, bedankt voor je positieve feedback. We houden niet van problemen, dus we doen er inderdaad alles aan om dat zo snel mogelijk weer op te lossen ;-)
17 aug 2023
Bedankt voor de positieve feedback!
KA
Kim A.
Leeuwarden
14 aug 2023
Goede service, goede informatie. Mooie prijs kwaliteit verhouding
17 aug 2023
Dag Kimberly, bedankt voor je positieve feedback, fijn om te horen!
14 aug 2023
Nog nooit meegemaakt dat men zo behulpzaam is en zo snel actie en reactie toepast. In 1 woord “topzaak”
17 aug 2023
Dag Theo, wauw bedankt voor je super positieve feedback! Heel fijn om te horen, bedankt. :)
11 aug 2023
17 aug 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling :)
9 aug 2023
Eerst niet compleet geleverd, spullen nagestuurd gekregen toen liep die langzaam leeg. Kreeg een oplossing maar heb gezegd dat we zelf gingen halen. Nu het zwembad een keer leeg gehaald en is zo krom als het maar zijn kan. €350 euro zo de prullenbak in. Echt heel slecht. Dochtertje verdrietig. Voor mij nooit meer.
11 aug 2023
Hoi Mercedes, erg vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons EXIT zwembad en overkapping. Ik zie dat er opnieuw onderdelen naar je verstuurd. Wanneer er over deze onderdelen nog vragen en/of opmerkingen zijn mag je ons altijd benaderen en lossen we het graag voor je op! Team EXIT Toys
Vriendelijk, keurig geleverd.
9 aug 2023
Bedankt voor je positieve review!
17 aug 2023
Dag Madelinde, bedankt voor je positieve beoordeling!
8 aug 2023
Makkelijk bestellen. Overzichtelijke site en een goed werkende chat. Top.
9 aug 2023
Hoi Menno, bedankt voor je positieve review!
Superkwaliteit trampoline. Niet de eerste trampoline die we in elkaar hebben gezet (en gebruikt) en deze steekt qua materiaal en montage absoluut met kop en schouders boven de andere merken uit. We hadden aanvankelijk even een issue met de levering en zijn daarbij ook snel en vriendelijk geholpen. In 1 woord top!
9 aug 2023
Hoi Colette, bedankt voor je positieve review! We wensen je nog veel springplezier op je nieuwe EXIT Toys trampoline :)