EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

23 jun 2023
22 jun 2023
Snelle reactie op app. Duidelijke foto's gestuurd omtrent onderdelen. Top!
22 jun 2023
Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding
Sneller leveren
21 jun 2023
Levering is niet vlot, dit duurde een week. Artikelen zijn wel goed. Alleen zit er geen beschrijving bij de filterbollen helaas.
20 jun 2023
het hok bevatte slecht hout en erg vervelend met zelf verven
20 jun 2023
Ideaal zwembad maar het trapje is een wiebelig ding en niet geschikt voor ouderen om in en uit het bad te komen . Smalle tredes voelen niet echt veilig .
20 jun 2023
goede service, houden zo.
Levering twee weken vertraagd, jammer. Product meer dan prima, wel zonder montage handleiding.

Top service! Verkeerde product geleverd gekregen.

Verkeerde product geleverd gekregen. Dezelfde avond een "klacht" aangemaakt en 30 minuten later reactie. Juiste product zou de dag erna verstuurd worden en een retourlabel zat bij de email. Nog een aanvullende onderdeel moeten bestellen en dit is kosteloos opgestuurd. Chapeau voor jullie klantenservice.
17 jun 2023
Gewoon zo doorgaan alles goed te verkrijgen ook naar 3 jaar top service nooit meer iets anders op zwembad gebied
17 jun 2023

Uitstekende service!!

Wij waren een nieuwe beschermrand om de trampoline nodig en wisten niet meer welk type trampoline we hadden. Goed en snel geholpen via de whats app. Snel en in een keer de juiste rand ontvangen. Echt top service!!!

Goede kwaliteit maar prijzig

Goede kwaliteit hoes alleen vind ik 55 euro voor een hoes wel aan de dure kant.

Ruim te laat geleverd.

Bij bestelling direct aangegeven dat er veel haast was met de bestelde pomp. Na 2 dagen kreeg ik een reactie waaruit bleek dat ze geen boodschap hadden aan mijn spoed. Uit noodzaak een tweede pomp besteld bij een andere partij - deze was de volgende dag in huis. 3 dagen later werd de pomp van exit geleverd - ruim te laat. Klantenservice niet telefonisch beschikbaar- slechte zaak. In het verleden echt goede ervaringen met de klantenservice van exit, maar daar lijkt weinig van over.

Uitstekende service!!!!!

In plaats van een springmat, kregen een een veiligheidsnet geleverd. Hele snelle en goeie service!!!! De springmat werd dezelfde dag nog verstuurd en het net mochten we houden.
15 jun 2023
VV