EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.602 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

Slechte kwaliteit beschermrand. Deze is nog geen 4 jaar oud. Verder geen probleem maar er staat 5 jaar garantie en daar wordt niet aan gehouden.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Bedankt voor het schrijven van je review! Ik heb alles even voor je nagekeken en ik zie dat wij inderdaad ook contact hebben gehad vorig jaar. Helaas is de garantie in deze geen 5 jaar, maar 2 jaar. En dit is al een enige tijd verlopen. Excuses voor het ongemak! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. We wensen je veel springplezier met jullie EXIT trampoline! Groet, team EXIT Toys
10 mrt 2024
Duur product is bij bezorging buiten neergezet, misschien andere bezorgservice als dpd gebruiken exit?
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet naar behoren is verlopen. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact op met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, team EXIT Toys
9 aug 2023
Eerst niet compleet geleverd, spullen nagestuurd gekregen toen liep die langzaam leeg. Kreeg een oplossing maar heb gezegd dat we zelf gingen halen. Nu het zwembad een keer leeg gehaald en is zo krom als het maar zijn kan. €350 euro zo de prullenbak in. Echt heel slecht. Dochtertje verdrietig. Voor mij nooit meer.
11 aug 2023
Hoi Mercedes, erg vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons EXIT zwembad en overkapping. Ik zie dat er opnieuw onderdelen naar je verstuurd. Wanneer er over deze onderdelen nog vragen en/of opmerkingen zijn mag je ons altijd benaderen en lossen we het graag voor je op! Team EXIT Toys
18 jul 2023

Verzendkosten vervang onderdelen veel…

Verzendkosten vervang onderdelen veel tehoog,
13 jun 2023

Bestelling geplaatst, betaald en niet ontvangen

Op 20 mei een bestelling geplaatst en ruim anderhalve week later nog steeds niks ontvangen noch enig bericht of reactie hierop!