EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.602 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

De service van Exit Toys is prima. 👍Problemen zijn naar volle tevredenheid opgelost.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hoi, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys trampoline. Groet, Team EXIT Toys
Correct beleefd betrouwbaar en kwaliteit
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hoi, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Fantasia Speelhuis 😃. Groet, Team EXIT Toys
Zeer snelle levering.
😃
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys trampoline basket! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys trampoline! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Snelle levering vervangende glasvezelstokken trampoline
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemiddag! Bedankt voor jouw 5 sterren review! Wij hopen dat je met jouw nieuwe glasvezelringen weer kan genieten van jouw trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Top. Goeie service !
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemiddag, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Snelle levering. Goeie klantenservice..! ben echt tevreden.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemiddag, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemiddag! Bedankt voor je 5 sterren review! Wij hopen dat je met jou nieuwe rand weer kan genieten van jou trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemiddag! Bedankt dat je 5 sterren hebt achtergelaten. Wij vinden het super om te zien dat mensen zoals jij hier de tijd voor nemen. Hopelijk kun je met je nieuwe beschermrand weer geniet van je EXIT Toys trampoline! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo! Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het fijn dat mensen zoals jij hier de tijd voor nemen! Wij wensen je veel plezier met je voetbal goal. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemiddag! Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed Groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo! Bedankt voor je positieve reactie. Wij vinden het fijn dat jou pakket zo snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je EXIT Toys product. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys

Voorbeeld voor vele andere

Aan Exit Toys kunnen de meeste bedrijven een puntje zuigen. Was een top service. Tot 2 x toe een lek zwembad ontvangen. Zonder blikken of blozen word er een nieuwe opgestuurd Mailtjes worden vriendelijk en binnen 12 uur beantwoord. Echt super service. Van mij een dikke 10+
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen! Wat fijn om te lezen dat je zon positieve ervaring het gehad met onze klantenservice! Wij doen ons beste om elke keer onze service weer te verbeteren. Als mensen de tijd nemen om een reactie achter te laten kunnen wij hier alleen maar weer aan bouwen. Bedankt hiervoor! Veel plezier met je EXIT Toys zwembad. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen Bart, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Vriendelijke groet, Team EXIT Toys!
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen Lianne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Ik zie in je bestelling dat het gelukt is met je nieuwe afdekhoes. Wij wensen je weer veel plezier met je EXIT Toys trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
23 nov 2023
24 nov 2023
Goedemorgen Nicolette, Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het fijn dat mensen zoals jij hier de tijd voornemen om dit te doen. Met je nieuwe stickers gaat je EXIT triker er weer uitzien als nieuw! Wij wensen je een fijne dag. Vriendelijke groet, Team EXIT Toys
14 nov 2023
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen Michiel, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed Groet, Team EXIT Toys
9 nov 2023
Geweldige service! Heel erg blij mee!
10 nov 2023
Hoi Marlies, Bedankt dat je een positieve review hebt achtergelaten.. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je veel plezier met je EXIT Toys producten. Groet, Team EXIT Toys
8 nov 2023
Zeer goede service
10 nov 2023
Hoi Gerwin, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys product! Groet, Team EXIT Toys