EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Snelle levering! Vriendelijke mevrouw aan de telefoon!
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo! Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons product. En zulke reviews maken ons enorm blij! 😃 Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️
Top ervaring, Alleen een foto gestuurd en kreeg een snelle reactie en kon het product bestellen! Nu kunnen mijn kinderen weet gebruik maken van de trampoline en het kostte mij niet eens veel! Top services
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hoi, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Trampoline! 🤸🏻 Groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo, Wat ontzettend leuk dat je een positieve review hebt achtergelaten en dat je er de tijd voor hebt genomen. Bedankt daarvoor! Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys

Mooi voetbaldoel

Product is van goed materiaal. Daarbij werd het ook snel geleverd.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo! Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons product. En zulke reviews maken ons enorm blij! Wij wensen je veel voetbal plezier. ⚽️ Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling!⭐️
Nette levering, precies wat je verwacht van goede service
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. We doen er alles aan om onze service voortdurend te verbeteren. Veel plezier met jullie EXIT product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo, Wat ontzettend leuk dat je een positieve review hebt achtergelaten en dat je er de tijd voor hebt genomen. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Zeer tevreden.
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten!
Bijzonder snelle levering.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo! Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service. En zulke reviews maken ons enorm blij! 😃 Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Hele fijne service! Tijdens montage erachter gekomen dat er een gat in het net zat. En kreeg gelijk een nieuwe op gestuurd !
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. We doen er alles aan om onze service voortdurend te verbeteren. Veel plezier met jullie EXIT Black Edition trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Snel juiste artikelen geleverd
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
De service van Exit Toys is prima. 👍Problemen zijn naar volle tevredenheid opgelost.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hoi, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys trampoline. Groet, Team EXIT Toys
Correct beleefd betrouwbaar en kwaliteit
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hoi, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Fantasia Speelhuis 😃. Groet, Team EXIT Toys
19 mrt 2024
Zeer snelle levering.
19 mrt 2024
😃
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. We wensen je veel plezier van je EXIT Toys product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys trampoline basket! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys