EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.602 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

Snel juiste artikelen geleverd
1 dag geleden
Wat ontzettend leuk dat je een positieve review hebt achtergelaten en dat je er de tijd voor hebt genomen. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. We wensen je veel plezier van je EXIT Toys product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Groot assortiment en snelle levering.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je positieve reactie. Wij vinden het fijn dat jouw pakket zo snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je EXIT Toys product. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
3 mrt 2024
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen! Bedankt voor je review. Intussen hebben we al contact gehad met elkaar en hebben we een oplossing gevonden. We wensen jullie nogmaals veel plezier met jullie EXIT speelhuisje! Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact op met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, team EXIT Toys
Ik hèb jullie al dagen geleden een mail gestuurd dat die tecks die op de trampoline is gedrukt er af gaat en alles onder zit er staat 1kind van 2jaar op?!?!
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen! Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je trampoline niet is wat je ervan verwacht. We hebben jou een linkje gestuurd zodat je een service opdracht kunt aanmaken in ons systeem. Wij willen je graag helpen om het probleem op te lossen. Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact op met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij wensen je weer veel plezier met jou trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
TH
TH H.
Almere
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Hallo Tineke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij vinden het fijn dat mensen zoals jij daar de tijd voor nemen. Een fijne dag namens team EXIT Toys.
17 nov 2023

Goede service, ondanks te late levering.

Goede service. Bij de eerste keer bestellen is mijn product kwijtgeraakt bij dpd. Daarna is het product snel opnieuw verzonden. Helaas was het wel te laat voor de verjaardag van mijn dochter. Houd dus rekening met een langere bezorgtijd.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen Monique, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten een goede en uitgebreide service ontvangen, zodat de aankoop of eventueel retour zo soepel mogelijk verloopt. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed Groet, Team EXIT Toys
14 nov 2023
NVT
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Goedemorgen Jurriena, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed Groet, Team EXIT Toys
24 okt 2023
2 nov 2023
Hoi Cees, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
12 okt 2023
Snelle levering en goede service
16 okt 2023
Hoi Henrieke, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
12 sep 2023
Exit product geweldig. Maar bezorging via Dachser is echt bedroevend, geen afspraken mee te maken komt op bezorg dag niet, dag later buiten bezorgtijden.
13 sep 2023
Dag Arjan, Bedankt voor je bericht en het spijt me te horen dat je problemen hebt gehad met onze bezorger. Ik ben bang een samenloop van omstandigheden. Excuses voor het ongemak. Hopelijk kun je alsnog heel erg van je EXIT buitenspeelgoed genieten! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
11 sep 2023
13 sep 2023
Hoi Joris, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
11 sep 2023
13 sep 2023
Hoi Linda, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
4 sep 2023
Snelle levering en goede service
5 sep 2023
Hoi RHW, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
27 aug 2023
Product zoals getoond
28 aug 2023
Hoi Remco, Fijn dat de EXIT trampoline precies is wat je ervan had verwacht. Heel erg veel plezier ervan! Groet, Team EXIT Toys
Om dat ik alles nog niet hep
9 aug 2023
Hoi Rene, wat vervelend dat je niet op dezelfde dag alle dozen tegelijkertijd hebt ontvangen. Dat is inderdaad erg vervelend. We zien dat je gelukkig wel alle dozen hebt ontvangen op een later moment. We wensen jullie in ieder geval veel springplezier met jullie EXIT trampoline!
30 jul 2023
Pakket ging met afleveren fout, exit toys stuurde meteen n nieuw pakket op. Dat is nog eens service. Zou ze willen adviseren om met n andere pakket leverancier te gaan werken.
28 jul 2023
Prima product! Prima aftersales (alleen jammer dat die nodig was vanwege een defect onderdeel en ontbrekende onderdelen) Het had sneller gekunt, maar netjes afgehandeld .
9 aug 2023
Hoi Hans, bedankt voor je positieve review!
27 jul 2023
Bereikbaarheid en duidelijkheid voor retourneren.Verder vind ik n retourprijs van €9.95 bijzonder hoog voor n product van €50,00. Zeker als je op nog geen km afstand woont.