Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.915 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

ES
Ed S.
Den Helder

Sans is heel goed te doen

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
er was wat verwarring, ik had besteld en ik dacht dat het thuis afgeleverd zou worden maar na enige dagen kreeg ik het bericht dat de zending weer retour ging, even later was het opgelost en kreeg ik een mail dat mijn bestelling in de winkel kon worden afgehaald, ik zou iets verkeerd hebben ingevuld, het zij zo
Prima firma. Levert kleding zoals je als consument wenst. Altijd binnen 24 uur en kwaliteit is uitstekend. Ik heb nog nooit kleding hoeven te retourneren en ben toch al jaren online-klant van Sans.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
Goede kwaliteit snelle levering en keurig netjes verpakt. Kortom betrouwbaar, moeite waard voor niet al te hoge bedrag Kwaliteit prijs verhouding zeer goed.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Dat vinden wij heel leuk om te lezen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag bij de volgende. Team Sans-Online
Juist maat l maar vorige keer was niet goed met donker groen poloshirt met xl die had ik terug gestuurd maar ik was echt te laat.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Graag zien we je bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

Precies zoals verwacht

De broek die ik heb besteld was helemaal naar wens. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik ben tevreden.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende! Team Sans-Online
AT
Anna t.
Rijssen
Het was mijn eerste online bestelling bij Sans dus heb ik geen vergelijking. Lijkt me prima
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Wat fijn dat de eerste keer goed bevallen is. We hopen je nog vaker te zien:) Team Sans-Online
Bestelling snel en prima bezorgd Ook het bestelde artikel goede pasvorm en stof naar wens.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Ontzettend veel plezier met je aankoop! We zien je graag bij de volgende bestelling! Team Sans-Online
Ik heb hier mijn jas vandaan Ik niem hem mijn dekbed jas Voldoet aan mijn verwachtingen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Daar worden wij heel blij van. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Goede service en ook nog wanneer nodig normaal telefonisch en per mail te bereiken .
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Fijn dat we aan je wensen hebben kunnen voldoen. We zien je graag terug bij de volgende bestelling
Snelle nette levering, nalevering gaat ook heel goed en is duidelijk aangegeven
30 mrt 2024
Goed en style volle kleding en makkelijk te bestellen. En ook terug te sturen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Ontzettend veel plezier met je aankoop! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Altijd een positieve ervaring. Mooie kleding. Snel bezorgd en nette service.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat het je zo goed is bevallen. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

Vlot, goed en goedkoop.

Niets op aan te merken. Product gevonden, besteld en snel geleverd gekregen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke Review. Daar worden we heel blij van! We zien je heel graag bij de volgende bestelling! Team Sans-Online
Mooie kleding en de levering was mooi op tijd. Prima winkel om te shoppen
Snelle levering goed geprijsd. Mooi product Retour zenden werkt makkelijk.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Heel fijn dat je het zo hebt ervaren. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
HV
Hans V.
BADHOEVEDORP
Prijs/kwaliteit is prima. Goede website en snelle en correcte levering.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat we aan je wensen hebben kunnen voldoen. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Zending was keurig, goed ingepakt en optijd geleverd. Geen aanmerkingen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden! Daar worden wij heel blij van. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

prima artikelen en verzending

artikelen zijn prima en de verzending mooi op tijd en goed verzorgd
Het zou nog fijner zijn als de retourkosten ook gratis zouden zijn.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We neem je feedback graag mee voor in de toekomst. Graag tot bij de volgende bestelling, Team Sans-Online