Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.719 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

De juiste kleding in korte tijd beschikbaar voor mij.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Ontzettend bedankt voor deze positieve review. Wat fijn dat we dit voor je kunnen betekenen. We zien je graag bij je volgende order. Team Sans-Online
10 mrt 2024
Top, snelle levering en gekregen wat ik had besteld
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
3 mrt 2024

Mooie kleding en snelle levering

Mooie collectie kleding en altijd snelle levering
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent met het artikel. Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
JP
José P.
Schoonhoven
Via mail op de hoogte gehouden en op tijd bezorgd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden! Dat vinden wij ontzettend leuk! We zien je graag bij de volgende order. Team Sans-Online

Erg blij mee!

Super snel geleverd en mooie prijs! Erg blij mee.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! 😆 Wens je een fijne dag! Team Sans-Online
Het gemak en de snelle service waren super goed.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
Snelle levering en snelle verwering van retouren
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering! Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
Mooie blazer leuke prijs Snelle levering top!
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden. Dat waarderen wij enorm! We zien je graag bij de volgende! Team Sans-Online
Dat je je bestelling dezelfde dag krijgt
Antwoord van Sans-online.nl
Goede pasvorm. Je krijgt wat je ziet.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
Veel keus met soms leuke aanbiedingen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.

Top levering

Vandaag besteld vandaag in huis. Top
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
9 mrt 2024
Snelle afhandeling, ook bij retouren
Antwoord van Sans-online.nl
Gewoon goed wat je mag verwachten.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden. Dit waarderen we enorm. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
De service is goed en vriendelijk.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden. Dit vinden wij ontzettend leuk om te lezen. We zien je graag bij de volgende order. Team Sans-Online
Goed verpakt en snel geleverd Top
Antwoord van Sans-online.nl
Goede producten en goede levering
GS
Geer S.
Nijmegen

met zorg ingepakt en afgeleverd

met zorg ingepakt en afgeleverd
Antwoord van Sans-online.nl
Ruime keuze en snelle levering!
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke recensie. Dat vinden wij heel leuk om te lezen. We zien je graag snel weer. Team Sans-Online
Snelle levering én goedkoper!!