Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.719 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Goede kwaliteit snelle levering en keurig netjes verpakt. Kortom betrouwbaar, moeite waard voor niet al te hoge bedrag Kwaliteit prijs verhouding zeer goed.
De snelle levering en de informatie daarover.
Top! Goedkoper dan veel andere winkels en bezorging is ook prima 👍
Pracht bedrijf
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat ontzettend lief! Daar worden wij heel blij van! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
LO
Lila O.
Doetinchem
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 mooie sterren. Daar worden wij heel blij van. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
JP
José P.
Schoonhoven
Via mail op de hoogte gehouden en op tijd bezorgd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden! Dat vinden wij ontzettend leuk! We zien je graag bij de volgende order. Team Sans-Online
Recht toe rechtaan.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie review. Dat waarderen wij enorm. We zien je graag bij de volgende bestelling! Team Sans-Online

Erg blij mee!

Super snel geleverd en mooie prijs! Erg blij mee.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! 😆 Wens je een fijne dag! Team Sans-Online
Goede levering en snelle reactie van de klantenservice.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
Goede pasvorm. Je krijgt wat je ziet.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
Alles
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij worden hier erg blij van 😁 Graag tot een volgende bestelling. Team Sans-Online
goede service
ES
Ed S.
Den Helder

Sans is heel goed te doen

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
MM
Mariska M.
Herkingen
Fijne webshop
Antwoord van Sans-online.nl
Het gemak en de snelle service waren super goed.

Top levering

Vandaag besteld vandaag in huis. Top
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online