Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Niets ontvangen

Helaas nog steeds niet ontvangen, enkel 8 april een mail dat momenteel niet voorradig is, maar wel op voorraad komt. Daarna niets meer vernomen. Er is al enige tijd een pakket door Sans aangemeld bij DHL. Echter geen bezorgdatum bekend.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je artikel niet is bezorgd. Echter was op het moment van bestellen het artikel niet meer voorradig dus is deze voor je besteld. Ik zie dat het pakket vandaag naar je zal worden verstuurd en deze mag je dus binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. Team Sans-Online
Snelle levering was prima. Maar kosten in rekening brengen voor retourneren hoeft dan weer niet. Daarnaast werd een overhemd zonder verpakking geleverd, dus gewoon los in de zak. Kleding hoort gewoon fatsoenlijk ingepakt te zijn.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Team Sans-Online
Bestelling kwijt geraakt tijdens transport. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Wel slecht dat ik daar steeds zelf achteraan moet en er nog steeds geen oplossing is. Terwijl ik wel alles betaald heb.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Je kan altijd contact met ons opnemen via onze mail Info@sans-Online.nl. Team Sans-Online
Ik vind het niet klantvriendelijk dat er betaald moet worden voor zowel de verzending als de retour. Dat weerhoudt me wel om nog vaker te bestellen bij deze site
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen je feedback graag mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
OP
Olaf P.
Rotterdam
Op dit moment wacht ik nog steeds op levering van mijn bestelde product en ben in afwachting van hun afwikkeling met de bezorgdienst die het laat afweten.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling/ Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online

Verzendkosten

Vind het belachelijk dat je en heen, en terug verzendkosten moet betalen. Is nergens zo. Bestel volgende keer weer ergens anders.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Nog wel een hele fijne dag. Team Sans-Online
Retour verzendkosten zijn hoger dan gemiddeld en het duurt een paar dgn langer voordat je je pakketje krijgt
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen de feedback zeker mee voor in de toekomst. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

Late levering

Klantenservice was erg vriendelijke, echter is het pakket pas na 1,5 week geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We nemen we je feedback mee voor de toekomst! Team Sans-Online

Niet meer leverbaar

Bestelde kledingstuk was niet meer leverbaar, kwam ik later achter.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Team Sans-Online
2 broeken besteld en maar 1 gekregen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat ontzettend vervelend dat je maar 1 broek hebt ontvangen. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de andere broek vandaag naar je zal worden opgestuurd. Deze was namelijk op het moment van bestelling niet voorradig. De 2e broek mag je binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. We zien je heel graag nog een keer terug. Team Sans-Online
Het pakket was best lang onderweg!!
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket zo lang onderweg was. Echter gaat dit om een artikel met een langere levertijd. Het kan dus 2-5 werkdagen duren voordat je het artikel in huis hebt. We nemen wel graag je feedback mee voor de toekomst. Graag zien we je terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Maten kloppen niet
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de maten niet kloppen. Neem even contact op met onze klantenservice: info@sans-Online.nl We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Mocht er iets zijn waar je niet tevreden over bent neem dan zeker even contact op met onze klantenservice: Info@sans-online.nl Ze helpen je daar graag verder mee. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 3 sterren review. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je sterren! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

Jammer, nog niets ontvangen.

Goede antwoorden geven bij navraag bestelling. De bestelling is nog niet ontvangen. Bij navraag na een week kreeg ik het antwoord dat levering 3-5 werkdagen kan duren. En dat terwijl er dus al 5 werkdagen, nu 6 werkdagen verstreken zijn. Bestelling is nog steeds neit onderweg🤨.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, IK heb even met je meegekeken en ik zie helaas dat er iets niet klopt. Wil je contact opnemen met de klantenservice info@sans-online.nl. Team Sans-Online.
LB
Lenie B.
Amsterdam
Prijzen kloppen niet in de webshop op het kaartje staat een goedkopere prijs als waar je het online voor koopt. Het is geen mega verschil maar toch klopt het niet bestellen kost geld en terugsturen ook Dus dat geld ben je al kwijt
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling, wij begrijpen dat de verschillende prijzen verwarrend kunnen zijn. De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website hoger uitkomen dan de prijs die op het kaartje van het artikel weergeven wordt. Dit omdat helaas elk jaar alle prijzen stijgen en dit ook effect heeft op onze kosten. Het spijt me dan ook je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
MB
M b.
nieuw schoonebeek
De levertijd is te lang stond op 2 tot 5 werkdagen en de 5e werkdag stond het nog niet op verzonden en de vriendelijkheid van de telefoniste zou beter kunnen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker meenemen. Mocht je bestelling nog niet binnen zijn, neem dan zeker even contact op met de klantenservice info@sans-online.nl Zij zullen je dan verder helpen. Team Sans- Online
Als ik bestelling doe en ik stuur alles terug is het logisch dat je retourkosten moet betalen, maar als je de meerderheid houd…… is triest dan.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en wanneer je kiest voor achteraf betalen wordt dit niet gecrediteerd met een gedeeltelijke retournering. Dit is iets anders dan de retourkosten. Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.