Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl
Beoordelingen:

2.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.861 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

de meest kritische beoordeling

11 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(84)
(59)
(95)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

Helaas nog steeds niet ontvangen, enkel 8 april een mail dat momenteel niet voorradig is, maar wel op voorraad komt. Daarna niets meer vernomen. Er is al enige tijd een pakket door Sans aangemeld bij DHL. Echter geen bezorgdatum bekend.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
2 dagen geleden
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je artikel niet is bezorgd. Echter was op het moment van bestellen het artikel niet meer voorradig dus is deze voor je besteld. Ik zie dat het pakket vandaag naar je zal worden verstuurd en deze mag je dus binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. Team Sans-Online
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering was prima. Maar kosten in rekening brengen voor retourneren hoeft dan weer niet. Daarnaast werd een overhemd zonder verpakking geleverd, dus gewoon los in de zak. Kleding hoort gewoon fatsoenlijk ingepakt te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
8 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Team Sans-Online
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling kwijt geraakt tijdens transport. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Wel slecht dat ik daar steeds zelf achteraan moet en er nog steeds geen oplossing is. Terwijl ik wel alles betaald heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 apr 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Je kan altijd contact met ons opnemen via onze mail Info@sans-Online.nl. Team Sans-Online
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het niet klantvriendelijk dat er betaald moet worden voor zowel de verzending als de retour. Dat weerhoudt me wel om nog vaker te bestellen bij deze site
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
7 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen je feedback graag mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
OP
Olaf P.
Rotterdam
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Op dit moment wacht ik nog steeds op levering van mijn bestelde product en ben in afwachting van hun afwikkeling met de bezorgdienst die het laat afweten.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
6 dagen geleden
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling/ Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verzendkosten

Vind het belachelijk dat je en heen, en terug verzendkosten moet betalen. Is nergens zo. Bestel volgende keer weer ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Nog wel een hele fijne dag. Team Sans-Online
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour verzendkosten zijn hoger dan gemiddeld en het duurt een paar dgn langer voordat je je pakketje krijgt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen de feedback zeker mee voor in de toekomst. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Klantenservice was erg vriendelijke, echter is het pakket pas na 1,5 week geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We nemen we je feedback mee voor de toekomst! Team Sans-Online
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet meer leverbaar

Bestelde kledingstuk was niet meer leverbaar, kwam ik later achter.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Team Sans-Online
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
2 broeken besteld en maar 1 gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
2 dagen geleden
Hallo, Wat ontzettend vervelend dat je maar 1 broek hebt ontvangen. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de andere broek vandaag naar je zal worden opgestuurd. Deze was namelijk op het moment van bestelling niet voorradig. De 2e broek mag je binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. We zien je heel graag nog een keer terug. Team Sans-Online
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket was best lang onderweg!!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
7 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket zo lang onderweg was. Echter gaat dit om een artikel met een langere levertijd. Het kan dus 2-5 werkdagen duren voordat je het artikel in huis hebt. We nemen wel graag je feedback mee voor de toekomst. Graag zien we je terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Maten kloppen niet
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
2 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de maten niet kloppen. Neem even contact op met onze klantenservice: info@sans-Online.nl We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. Mocht er iets zijn waar je niet tevreden over bent neem dan zeker even contact op met onze klantenservice: Info@sans-online.nl Ze helpen je daar graag verder mee. Team Sans-Online
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je 3 sterren review. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. Mocht er iets zijn waar je niet tevreden over bent neem dan zeker even contact op met onze klantenservice: Info@sans-online.nl Ze helpen je daar graag verder mee. Team Sans-Online
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je sterren! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer, nog niets ontvangen.

Goede antwoorden geven bij navraag bestelling. De bestelling is nog niet ontvangen. Bij navraag na een week kreeg ik het antwoord dat levering 3-5 werkdagen kan duren. En dat terwijl er dus al 5 werkdagen, nu 6 werkdagen verstreken zijn. Bestelling is nog steeds neit onderweg🤨.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
20 feb 2024
Goedemiddag, IK heb even met je meegekeken en ik zie helaas dat er iets niet klopt. Wil je contact opnemen met de klantenservice info@sans-online.nl. Team Sans-Online.
LB
Lenie B.
Amsterdam
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijzen kloppen niet in de webshop op het kaartje staat een goedkopere prijs als waar je het online voor koopt. Het is geen mega verschil maar toch klopt het niet bestellen kost geld en terugsturen ook Dus dat geld ben je al kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 mrt 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling, wij begrijpen dat de verschillende prijzen verwarrend kunnen zijn. De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website hoger uitkomen dan de prijs die op het kaartje van het artikel weergeven wordt. Dit omdat helaas elk jaar alle prijzen stijgen en dit ook effect heeft op onze kosten. Het spijt me dan ook je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
MB
M b.
nieuw schoonebeek
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd is te lang stond op 2 tot 5 werkdagen en de 5e werkdag stond het nog niet op verzonden en de vriendelijkheid van de telefoniste zou beter kunnen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
6 mrt 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker meenemen. Mocht je bestelling nog niet binnen zijn, neem dan zeker even contact op met de klantenservice info@sans-online.nl Zij zullen je dan verder helpen. Team Sans- Online
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik bestelling doe en ik stuur alles terug is het logisch dat je retourkosten moet betalen, maar als je de meerderheid houd…… is triest dan.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
20 feb 2024
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en wanneer je kiest voor achteraf betalen wordt dit niet gecrediteerd met een gedeeltelijke retournering. Dit is iets anders dan de retourkosten. Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.