Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.870 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Niets ontvangen

Helaas nog steeds niet ontvangen, enkel 8 april een mail dat momenteel niet voorradig is, maar wel op voorraad komt. Daarna niets meer vernomen. Er is al enige tijd een pakket door Sans aangemeld bij DHL. Echter geen bezorgdatum bekend.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je artikel niet is bezorgd. Echter was op het moment van bestellen het artikel niet meer voorradig dus is deze voor je besteld. Ik zie dat het pakket vandaag naar je zal worden verstuurd en deze mag je dus binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. Team Sans-Online
Bestelling kwijt geraakt tijdens transport. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Wel slecht dat ik daar steeds zelf achteraan moet en er nog steeds geen oplossing is. Terwijl ik wel alles betaald heb.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Je kan altijd contact met ons opnemen via onze mail Info@sans-Online.nl. Team Sans-Online

Late levering

Klantenservice was erg vriendelijke, echter is het pakket pas na 1,5 week geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We nemen we je feedback mee voor de toekomst! Team Sans-Online
Maten kloppen niet
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de maten niet kloppen. Neem even contact op met onze klantenservice: info@sans-Online.nl We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je sterren! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
LB
Lenie B.
Amsterdam
Prijzen kloppen niet in de webshop op het kaartje staat een goedkopere prijs als waar je het online voor koopt. Het is geen mega verschil maar toch klopt het niet bestellen kost geld en terugsturen ook Dus dat geld ben je al kwijt
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling, wij begrijpen dat de verschillende prijzen verwarrend kunnen zijn. De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website hoger uitkomen dan de prijs die op het kaartje van het artikel weergeven wordt. Dit omdat helaas elk jaar alle prijzen stijgen en dit ook effect heeft op onze kosten. Het spijt me dan ook je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
MB
M b.
nieuw schoonebeek
De levertijd is te lang stond op 2 tot 5 werkdagen en de 5e werkdag stond het nog niet op verzonden en de vriendelijkheid van de telefoniste zou beter kunnen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker meenemen. Mocht je bestelling nog niet binnen zijn, neem dan zeker even contact op met de klantenservice info@sans-online.nl Zij zullen je dan verder helpen. Team Sans- Online
Jammer dat ze een klacht slecht behandelen en een heel gedoe om iets ye retourneren
Antwoord van Sans-online.nl
Hi, Vervelend dat je klacht niet goed in behandeling genomen is. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online
Belachelijk dat je in deze tijd nog een retourformulier moet uitdraaien.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je feedback! Via onze website kan je ook kiezen voor de DHL pickup service. Voor deze optie hoeft niets uitgeprint te worden, de koerier zal het retourlabel voor je meenemen wanneer hij het pakket bij je thuis ophaalt. Graag tot ziens :) Team Sans-Online

slechte kwaliteit !

Trui besteld bij Sans na 1 x wassen op 30 graden de trui helemaal pillig. Gewoon niet meer te dragen. Foto doorgestuurd waar ik als antwoord krijg dat pillen niet als klacht gezien wordt ?! Antwoord sans : Klachten over pillen worden daarom ook helaas niet als klacht gezien. Wol is het meest gevoelig voor pillen, maar ook acryl, polyester en viscose zijn 'pluisgevoelige' stoffen pilling. Tegen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je reactie. Helaas kunnen wij geen garantie bieden op onze pillen vanwege de complexe aard van de stof. Individuele reacties en variabelen zoals bewaaromstandigheden beïnvloeden de resultaten. Het is geen stof defect of een fout van het artikel. Op onze website proberen wij dit ook altijd zo transparant en duidelijk mogelijk te weergeven: https://www.sans-online.nl/inspiratie/pilling/ Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Team Sans-Online
Vond en verzenden en dan nog weer retour veel te duur ,verder snel afgehandeld maar voor mij is dit veel te duur doe het nooit weer echt jammer
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit , wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
Een retourlabel en bon meezenden, vind het niet zo klantvriendelijk dat je beide zelf moet printen
Antwoord van Sans-online.nl
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
Ik wacht inmiddels 11 dagen op mijn bestelling maar nog steeds niets!!!!
11 okt 2023

Tijd om de processen te moderniseren

11 okt 2023
Hey, Bedankt voor je duidelijke beoordeling, dit waarderen wij enorm! Wel vervelend om te horen dat je wat problemen hebt ervaren met de bestelling, ik zie inderdaad dat er een artikel niet meer voorradig was, ondanks dit online nog weergeven stond. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Het bedrag wordt altijd zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Wat betreft de levering lijkt het er inderdaad op dat DHL aangeeft dat er iets is afgeleverd, indien je echt niets hebt ontvangen zullen wij zo snel mogelijk een onderzoek starten zodat wij kunnen bekijken waar dit vastloopt, zodra wij hier reactie op ontvangen zetten wij ook dit zo snel mogelijk naar je door. Verder zijn wij erg tevreden over DHL, helaas kan het natuurlijk bij elke bezorgdienst een keer misgaan, het is daarbij wel belangrijk dat dit goed wordt opgelost. Wel fijn om te horen dat je zo snel te woord bent gestaan, ik hoop dat dit toch wat vertrouwen meegeeft dat wij er alles aan doen om dit met je op te lossen. Je hoort het zo snel mogelijk van ons! Team Sans-Online
TV
Toine v.
Veldhoven
7 jul 2023

Het retour sturen is een drama

Het retour sturen is niet al te best. Ik koop een retourlabel omdat deze toegestuurd zou worden, daar ik geen printer heb. Wordt deze via de mail verstuurd. Daar heb ik niets aan. Gebeld. Zou bij uitzondering mijn pakket opgehaald worden. Datum afgesproken en tijdblok. Helaas niemand. Gebeld moet zelf een dag inplannen met een tijdblok. Hier moet ik weer 4.95 voor betalen. Kost me dus al 8.90 euro voor retour te sturen. Doe een retour formulier meesturen met het pakketje. Net zo simpel. Zo verlies je klanten en is het geen beste reclame voor sans.online
13 jul 2023
Hey, Hartelijk dank voor je feedback waarin je wellicht iets niet helemaal hebt begrepen, je mag even contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team Sans-Online
2 jun 2023

1 keer hier besteld, helaas niet voor herhaling vatbaar

1 keer besteld en nooit weer. Ten eerste betaal je retourkosten en ze betalen de verzendkosten niet terug bij volledige retour. Terwijl dat wettelijk verplicht is! Ze houden zich dus niet aan de wet. Heb daarover een nette mail gestuurd en ene Larissa aan de lijn gekregen. Ze had er overduidelijk geen zin aan, maar gaf na veel moeite wel een deel van de verzendkosten retour. Al met al zeer slecht.
21 sep 2023

Artikel na bestelling niet leverbaar, lang wachten op retourkosten.

Voor de 2e keer in korte tijd bleek een artikel niet leverbaar. De terugbetaling laat dan op zich wachten. Bij de laatste bestelling moest ik zelf actie ondernemen om mijn geld terug te krijgen, er was iets niet goed verwerkt. Heel slordig en het zou Sans Online sieren om een gebaar maken ter compensatie van het ongemak.
22 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
LB
Lenie B.
Amsterdam
20 apr 2023
Altijd wel iets besteld van Sans maar tegenwoordig 5 euro betalen voor een artikel te bekijken. De maat bepalen op internet is moeilijk je kunt het niet even passen. Als de maat niet goed is inclusief het retour kost je dat minimaal 5 euro dat vind ik te duur Dus bij Sans kopen doe ik bijna niet meer.
18 jun 2023
Ik had een jurk besteld waar vlekken in zaten. Daarom teruggestuurd. Ik vind het terugsturen bij Sans klantonvriendelijk. Je moet een sticker kopen, die je dan ook nog zelf moet uitprinten. Heel naar als je zelf geen printer hebt. Daarom koop ik niet weer iets bij Sans. Veel te omslachtig. Jammer.
22 jun 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, indien je een artikel in deze staat ontvangt horen wij het altijd heel graag van je. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat je daarvoor retourkosten maakt, wij helpen je hier graag verder bij. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen via: info@sans-online.nl. Wij kunnen je dan meteen verder helpen. Team Sans-Online
16 jul 2023
Mijn bestelling was kwijt. DHL heeft mijn pakket teruggestuurd naar de winkel en ik heb nooit iets gehad. Ik krijg mijn geld teruggestort maar de artikelen die ik wilde zijn inmiddels niet meer te bestellen in mijn maat en het pakket wat ik had besteld kan niet opnieuw verstuurd worden.
20 jul 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, wij proberen dit uiteraard altijd zo goed mogelijk op te lossen. Hopelijk lukt dit de volgende keer nog beter! Fijne dag! Team Sans-Online