Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl
Beoordelingen:

2.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.923 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

de meest kritische beoordeling

11 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering was prima. Maar kosten in rekening brengen voor retourneren hoeft dan weer niet. Daarnaast werd een overhemd zonder verpakking geleverd, dus gewoon los in de zak. Kleding hoort gewoon fatsoenlijk ingepakt te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
11 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Team Sans-Online
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het niet klantvriendelijk dat er betaald moet worden voor zowel de verzending als de retour. Dat weerhoudt me wel om nog vaker te bestellen bij deze site
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
13 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen je feedback graag mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
OP
Olaf P.
Rotterdam
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Op dit moment wacht ik nog steeds op levering van mijn bestelde product en ben in afwachting van hun afwikkeling met de bezorgdienst die het laat afweten.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 dagen geleden
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling/ Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour verzendkosten zijn hoger dan gemiddeld en het duurt een paar dgn langer voordat je je pakketje krijgt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen de feedback zeker mee voor in de toekomst. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet meer leverbaar

Bestelde kledingstuk was niet meer leverbaar, kwam ik later achter.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Team Sans-Online
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket was best lang onderweg!!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
13 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket zo lang onderweg was. Echter gaat dit om een artikel met een langere levertijd. Het kan dus 2-5 werkdagen duren voordat je het artikel in huis hebt. We nemen wel graag je feedback mee voor de toekomst. Graag zien we je terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duurde iets langer dan verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
7 uur geleden
Hallo, Bedankt voor je mail. Wat vervelend dat het langer duurde dan verwacht. We zullen deze feedback meenemen voor in de toekomst. We zien je heel graag nog een keer terug! Team Sans-Online
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je 3 sterren review. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Broek niet leverbaar.

Broek besteld maar bleek niet leverbaar. Geld na twee dagen weer netjes terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 mrt 2024
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
JS
Janny S.
Zaltbommel Niederlanden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ruilen/retour drama en kosten aan verbonden

De kleding is prima, o.a. merkkleding. Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren. Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info. Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten. Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering. Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
had een bestelling geplaatst die op de site stond. Artikel was niet meer leverbaar, maar stond wel op de site . Niet zo fijn. Geld wel binnen paar dagen terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 feb 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De producten hebben een goede prijs, maar verschillen snel van prijs (misschien een dagprijs?) Ook vind ik het jammer dat de bezorgkosten en retour kosten zelf gedragen moeten worden.
Beoordeling melden
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het niet correct dat je voor de retourzending moet betalen, in mijn geval heb ik een polo en t-shirt maat XXL van Gabbaiano besteld en de polo past wel goeden het t-shirt zit te strak om de buik. Ik heb deze vaker besteld, hoe kan dit? Het t-shirt op de polo gelegd en er zit wel ruim 1 cm verschil in de breedte onderaan. En hier moet ik kosten voor betalen is niet correct. Jammer M.vr. gr. Gonnie Koedijk 0643472075
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
29 aug 2023
Hallo, Wat vervelend dat de maten niet gelijk waren! Wij zouden graag even met je mee willen kijken. In deze kan je een mailtje sturen naar info@sans.nl Graag tot ziens 🙂 Team Sans-Online
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Cast Iron in maat L gekocht, omdat ik van Cast Iron altijd deze maat heb. Deze passen me altijd perfect. Op dit shirt na. Gemeld bij Sans Online waarop ze me aangeven dat de maten kunnen afwijken. Dat kan inderdaad, maar niets als je altijd hetzelfde merk hebt. “Met zeer hoge uitzondering” mocht ik het gratis retourneren. Door dit gebeuren twijfel ik om een volgende keer ook weer bij hen te kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat de bestelling niet als verwacht is! Je kan altijd gebruik maken van onze 21 dagen bedenktijd. Wij hopen je bij de volgende bestelling een passend artikel te kunnen aanbieden 🍀 Team Sans-Online
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kopen ging goed en makkelijk, er stond vandaag besteld morgen in huis. Na een week heb ik contact opgenomen via de mail. Kreeg een nogal zakelijk antwoord dat meerdere malen tijdens het bestelproces stond dat het langer kon duren. Maar dat heb ik nergens gezien. Vond dat de mail ook wel wat vriendelijker kon. Broekjes zitten top!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
14 jul 2023
Hallo, Wat vervelen dat je onze mail als onvriendelijk hebt ervaren, dat was zeker niet onze bedoeling! Deze mail is bedoeld om aan te tonen dat dit aangegeven wordt bij het bestellen voor een volgende keer. Fijn dat de bestelling verder naar wens is 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wel mooie aanbiedingen maar terug sturen vond ik een beetje vreemd want je moet zelf het adres etc uitprinten maar ik heb geen printer moet je een ander weer lastig vallen...dat zou toch anders moeten kunnen lijkt me ,ik werd wel netjes op de hoogte gehouden en snel mijn geld terug dus dat is perfect
Beoordeling melden
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

verpakking is een puntje van aandacht

De bestelling is ontvangen in een doos waarbij het tape los aan de bovenzijde los en gedraaid was en de onderzijde van de doos makkelijk open te vouwen was. Hierdoor is de kans dat de inhoud verloren gaat zeer aanwezig en heel eerlijk: het is ook minder leuk zo je bestelling te mogen ontvangen
Beoordeling melden
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorgkosten zijn relatief hoog voor een thirt en als het niet past moet je weer bezorgkosten betalen, 7,90 in totaal! weggegooid geld. Op basis hiervan zou ik niets meer bestellen, maar op zoek gaan naar een winkel waar deze kosten minder hoog zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat de verzendkosten je tegen houden om bij ons te bestellen. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Team Sans-Online
7 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een jurkje van only besteld. Ik heb me gehouden aan de maattabel. Die gaf maatje m aan. Vond ik al vreemd, ben 1.66 en 52 kg. Maar misschien valt de maat groot. Veel te groot dus. Helaas weer retour. Dus wat mij betreft klopt de maattabel niet.
Beoordeling melden
28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jurk die ik bestelde was top. Vest in roestkleur lijkt wel of er chloorvlekken in de wol zitten. Zo hier en daar. Kan je echt niet mee naar een feestje. Jammer dat ik dan krijg te horen dat dit in de wol zit.. Op de foto niet goed te zien.
Beoordeling melden