Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.851 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

(2033)
ES
Ed S.
Den Helder

Sans is heel goed te doen

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
Prima firma. Levert kleding zoals je als consument wenst. Altijd binnen 24 uur en kwaliteit is uitstekend. Ik heb nog nooit kleding hoeven te retourneren en ben toch al jaren online-klant van Sans.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
Goede kwaliteit snelle levering en keurig netjes verpakt. Kortom betrouwbaar, moeite waard voor niet al te hoge bedrag Kwaliteit prijs verhouding zeer goed.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Dat vinden wij heel leuk om te lezen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag bij de volgende. Team Sans-Online
MF
Maria F.
Rijssen
Online is makkelijk te bestellen en thuis passen..en evt retour is altijd correkt binnen 3 dagen per bank terug ontvangen !!! Superrrrrr
Antwoord van Sans-online.nl
Juist maat l maar vorige keer was niet goed met donker groen poloshirt met xl die had ik terug gestuurd maar ik was echt te laat.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Graag zien we je bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

Precies zoals verwacht

De broek die ik heb besteld was helemaal naar wens. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik ben tevreden.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende! Team Sans-Online
AT
Anna t.
Rijssen
Het was mijn eerste online bestelling bij Sans dus heb ik geen vergelijking. Lijkt me prima
Ik heb hier mijn jas vandaan Ik niem hem mijn dekbed jas Voldoet aan mijn verwachtingen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Daar worden wij heel blij van. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Altijd een positieve ervaring. Mooie kleding. Snel bezorgd en nette service.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat het je zo goed is bevallen. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

Vlot, goed en goedkoop.

Niets op aan te merken. Product gevonden, besteld en snel geleverd gekregen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke Review. Daar worden we heel blij van! We zien je heel graag bij de volgende bestelling! Team Sans-Online
Snelle levering goed geprijsd. Mooi product Retour zenden werkt makkelijk.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Heel fijn dat je het zo hebt ervaren. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
HV
Hans V.
BADHOEVEDORP
Prijs/kwaliteit is prima. Goede website en snelle en correcte levering.
Zending was keurig, goed ingepakt en optijd geleverd. Geen aanmerkingen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden! Daar worden wij heel blij van. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Top! Goedkoper dan veel andere winkels en bezorging is ook prima 👍
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Daar worden wij ontzettend blij van! We zien je graag bij de volgende order! Team Sans-Online
JW
Jan W.
Groningen
Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Gewoon prima
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Daar worden wij helemaal blij van. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
een goede snelle levering bij problemen word het snel opgelost.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat we je zo goed konden helpen. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
WV
Wim v.
Vorden
Een prettige zekerheid, mocht er wat. Isgaan met de bestelling.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Snel geleverd, vriendelijke bezorger dus geen verbeterpunten
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
JS
Jan S.
Veendam

Snelle levering en goede service

Sans online levert snel en heeft goede service bij retouren.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden en positieve review. Daar worden wij ontzettend blij van! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Goede levering en snelle reactie van de klantenservice.