smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

MV
30 mrt 2024

Service

Ondanks dat ik zelf verkeerd besteld had mocht ik t gewoon terug sturen. De dingen die juist waren waren dik in orde.

Snelle levering en uitstekende service

Hele snelle en goede service. Hoesje zelf verkeerd besteld. Retour ik n terugstorting super snel geregeld. Top zaak,
Supersnelle levering, kwaliteitsproducten. Duidelijke website. Uitstekende communicatie tijdens het leveringsproces!
Hoesje verkeerd geprint door mijn eigen schuld bleek achteraf. Toch een nieuwe gratis mogen bestellen. Top service!

100% tevreden !

Makkelijke en duidelijke website, keurig verpakt, mooie kwaliteit, heb zelfs niet één opmerking op geen enkel vlak!
7 apr 2024
Snel geleverd en goede kwaliteit! Het is mijn 2e maar dat is omdat de eerste zijn werk(bescherming) heeft gedaan!
Door mijn eigen fout iets mis gegaan met aanbrengen scherm cover. Na overleg een nieuwe gekregen. Top service!!!
Hoesje laten bedrukken met logo, heel erg tevreden. Hoesje van goeie kwaliteit en print is heel kwaliteitsvol.
Snelle levering van de hoesjes tegen aantrekkelijke voorwaarden. Service van dit bedrijf is uitzonderlijk goed
Snelle levering en uitstekende service. De kwaliteit van de producten zijn zeer goed. Een zeer tevreden klant!
Telefoonhoesje besteld voor mijn nieuwe Samsung. Levering keurig volgends afspraak en het hoesje paste perfect!

Snelle en correcte levering, involledige sluiting

Snelle en correcte levering. Hoesje sluit echter niet volledig wanneer ook betaalkaarten erin opgeborgen zijn.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed sluit wanneer je er passen in gestoken hebt. Ik zie dat de hoes ruimte heeft voor 3 passen. Mocht je er 3 in de hoes gestoken hebben dan zou de hoes netjes moeten sluiten. Indien dit niet het geval is bied ik je graag een passende oplossing aan. Heb je er meer passen in zitten dan klopt het dat de hoes hier te weinig ruimte voor heeft en kijk ik graag met je mee naar een hoes welke meer ruimte biedt voor passen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we exact na kunnen gaan wat er aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Betrouwbare webshop

Ik koop hier altijd mijn telefoonhoesje. Wordt altijd (op tijd ) geleverd. Vriendelijke prijzen en veel keuze.

Herstel foute bestelling

Ik had een foute bestelling gedaan. Zonder problemen geretourneerd en weer snel het juiste hoesje ontvangen.
Altijd op tijd geleverd en prima verpakt. Fijn ook dat de meeste pakketjes gewoon in de brievenbus kunnen.
Het is precies geworden zoals het bedoeld is. Perfect. Rapportcijfer tussen 1 en 10 ... we geven een 12.
Had een hoesje die gelijk ging bladeren Keurig opgelost, kreeg een voucher Heel blij mee Keurige service
Screen protector besteld met fingerprint en frame om te plaatsen. Werken beide goed en frame is echt super
Had zelf verkeerde hoesje besteld. Kon zonder extra kosten nieuwe bestellen en verkeerde hoefde niet terug

Diverse artikelen

Ik heb al meerdere keren wat besteld en wordt op tijd bezorgd en het is altijd goed en erg mooi materiaal