smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.466 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

MO
Machiel O.
Leidschendam
Bestelling ging goed en kwam snel het is een goed hoesje en van goeie kwaliteit en service
JM
Jan M.
Oisterwijk
Snel geleverd. Ziet er goed uit. relatief goedkoop
Perfecte levering van A t/m Z.
Goede prijs Snelle levering

Snelle en correcte levering, involledige sluiting

Snelle en correcte levering. Hoesje sluit echter niet volledig wanneer ook betaalkaarten erin opgeborgen zijn.
Snelle en goed geleverd smartphone hoesje.
Snel bezorgd. Netjes verpakt

Snelle levering en uitstekende service

Hele snelle en goede service. Hoesje zelf verkeerd besteld. Retour ik n terugstorting super snel geregeld. Top zaak,

Slechts 1 magneet

Bij de vorige gsm had ook een magnetische telefoon bevestiging, die gad 2 magneten, ook in het bed van de gsm. Voelde robuuster aan dan nu met alleen magneet in hoes
Snelle levering en mooi product, een aanrader om daar te shoppen!