smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.466 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Tot 2 keer toe hetzelfde artikel besteld. De eerste keer verkeerde artikel geleverd dus geld terug. Met de klantenservice contact gehad dat ik het opnieuw moest bestellen. Gezegd gedaan. Eerst een hele tijd niets gehoord. Nadat ik een bericht stuurde levering nu bezorgen of geld terug. Geld terug vanwege het feit dat het niet geleverd kan worden. Ronduit slecht. Voel mij in de steek gelaten. Ik bestel nooit meer iets en is het nog zo voordelig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jurgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. We vinden het heel naar dat je dit gevoel hebt overgehouden, dat is nooit onze bedoeling geweest. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Pakketje nooit aangekomen! Na het door jullie vastgestelde aantal postdagen dat een pakketje nog nageleverd kan worden nog niets ontvangen. In mailcontact bieden jullie aan de 2 bestelde hoezen opnieuw te verzenden. Krijg ik 1 dag later mail dat mijn bestelling gecrediteerd wordt, omdat ze niet meer leverbaar zijn. Terwijl ik de 2 hoezen nog wel als leverbaar op jullie site ziet staan. Ontzettend rare afhandeling waar niets van klopt!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is aangekomen. Ik heb het mailcontact nagelezen en zie inderdaad dat er een nieuwe zending is aangeboden. Echter toen jouw bestelling aangemaakt werd, waren de producten niet meer op voorraad. Het ene product is inmiddels weer leverbaar, maar de andere helaas nog niet. Wellicht heb je deze voor een ander model op de site zien staan, want we bieden ze voor meerdere modellen aan. Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is en daarom heb ik je gemaild. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024

Dure hoes voor Samsung S21 FE

Duur hoesje voor mijn Samsung S21 FE, 2 kanten beschermd, maar het kijkvenster is vanaf dag 1 vol strepen. En dat terwijl ik zo ontzettend voorzichtig was, schone handen etc. Bovenin zit dan nog een klein, open richeltje, dus waterdicht is het ook niet. Heel jammer. Voor de rest wel goed beschermd, zijkanten zijn prima.
20 mrt 2024
Beste Olaf, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er wat verwarring is over de eigenschappen van hoes. Ik begrijp dat je het idee had dat de hoes waterdicht is, maar dit is inderdaad niet het geval. Bij de specificaties van de hoes staat aangegeven dat de hoes niet waterdicht is. Ik kan me voorstellen dat je deze niet uitvoerig bekeken hebt, maar wellicht is het goed om te weten dat je dit hier kunt bekijken als je een nieuwe hoes besteld. Over de strepen op het scherm kom ik graag met je in contact. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van het probleem en wij je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje niet juist afgedrukt.

Het is jammer dat mijn zelf ontworpen hoesje er niet uitkwam als in het voorbeeld, de tekst en afbeelding waren naar de zijkant gedrukt ipv in het midden. Er is me een kadobon toegevoegd om een nieuw hoesje te ontwerpen, dat vind ik erg vriendelijk.

Ontvangst oké, terugsturen slecht

Product ontvangen ging prima, verpakking was wel beschadigd. Terugsturen van product was een slechte ervaring. Naast dat hiervoor moet worden betaald, moet het retourlabel worden uitgeprint. Weinig mensen hebben nog een printer tegenwoordig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Jammer dat dit bij het retourproces anders is. Wij bieden altijd gratis verzending aan per brievenbuspost. Helaas zijn wij niet zo groot als sommige andere bedrijven, waardoor het financieel niet mogelijk is altijd gratis retour aan te bieden. Om onze klanten hierin toch tegemoet te komen hebben we besloten om wanneer er gekozen wordt voor een giftcard alsnog gratis retour aan te bieden. Wanneer er gekozen wordt voor geld terug dient er € 2,50 voor het retourlabel betaald te worden. Echter is dit aanzienlijk minder dan wanneer je het op eigen gelegenheid retour stuurt via een postpunt. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening, net als de verzendkosten. Ik begrjip dat een printloos label de voorkeur heeft als iemand geen printer heeft, dit zou ook onze voorkeur hebben. Echter hebben wij momenteel niet de mogelijkheid deze optie aan te bieden. Zodra deze mogelijkheid zich aandient zullen we hier zeker mee aan de slag gaan. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Stinkt

Wel snel bezorgd en de foto staat er prima op, maar het materiaal stinkt zo ontzettend dat ik er misselijk van word. En nu na 2 weken is het nog steeds niet minder geworden. Als jullie daar iets aan konden doen was het prima geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Je kunt de hoes dan even in een mild sopje leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Vaak is de geur dan na een dag of drie weg. Daar je aangeeft dat het na twee weken niet minder is geworden heb ik je meteen een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mrt 2024
Nieuw telefoonhoesje Helaas na een week gebruik is het telefoonhoesje versleten het plastic hoesje is op de randen helemaal gerafeld. Het werd heel snel en keurig verpakt afgeleverd. Alleen de kwaliteit is heel slecht.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carla, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje na een week gebruik al helemaal gerafeld is aan de randen. Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
2x al niet geleverd, maar wel de hele tijd de bal bij de klant leggen, ipv te ondervinden waar het probleem echt ligt met PostNL. Inmiddels 2 weken verder, 5 chats verder en dat voor een 1 telefoonhoesje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed dat je bij mijn collega hebt aangegeven wat je wens is als je de bestelling niet ontvangt. Uiteraard hoop ik voor je dat de bestelling wel degelijk aan zal komen en de aangegeven wens niet uitgevoerd hoeft te worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar ik het erg vervelend voor je vindt en ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan wil bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Lelijke kleuren (rode waas) en onscherp

Ik heb een fotohoesje besteld en de kleuren zijn erg lelijk. Er zit een rode waas over allenkleuren. Ook is de kwalieit niet zoals beloofd. Ik ben erg teleurgesteld want dit was een cadeautje :(
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Vd M, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik snap heel goed dat je hier teleurgesteld over bent, zeker als het een cadeau betreft. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Bezorging niet correct

Men moet extra betalen voor "bezorging de volgende dag". Is niet erg. Alleen vervelend als het dan alsnog 3 dagen later bezoegd wordt. Extra betaald maar niet aan de afspraak gehouden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je verzendkosten hebt betaald zodat je de bestelling de volgende dag in huis zou ontvangen, maar dat de bestelling drie dagen later is bezorgd. Wat jammer om te lezen, het is zeker niet de bedoeling dat je extra kosten betaald voor snelle levering en dat dit dan vervolgens niet gebeurd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij het met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

vertraagde levering

Donderdag in de ochtend bijtijds besteld, helaas pas dinsdag in de late namiddag in de brievenbus. Al die tijd dus geen hoesje om het nieuwe device. Dat moet toch beter kunnen?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste John, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling pas dinsdag hebt ontvangen, terwijl je donderdag ochtend al had besteld. Wij bieden meerdere verzendopties aan: bij de gratis verzending zullen wij de bestelling binnen 48 uur verzenden. Bij de Premium of pakket verzending, zullen wij deze dezelfde dag verzenden indien voor 21.00 uur besteld. Echter kan het helaas gebeuren dat een bestelling bij de post vertraging op loopt, en dat de bestelling later geleverd wordt dan de bedoeling is. Omdat ik het erg vervelend vind dat dit is voorgevallen, wil ik je hierin graag tegemoetkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Na 1 week dragen al gescheurd en onbruikbaar.Weggegooid geld.Mijn vorig hoesje was beterkoop en ging 2 jaren mee
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Didier, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes na één week dragen al stuk is, dat is niet de bedoeling. uiteraard willen wij dit met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Beetje tegenvaller, meer van verwacht.

Leuke hoesje .op zich maar ketting /koord is te kort om schuin te dragen. Los polsbandje zat er ook bij .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat je de hoes er leuk uit vindt zien, Jammer dat hij te kort is voor waar je hem voor wilde gebruiken. Is het polsbandje wel naar wens? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Mocht je het fijn vinden als we met je meekijken naar een alternatief product, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Door het hoesje kan ik geen digitale betalingen meer met m’n telefoon doen; zonder mijn hoesje eraf te halen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Irma, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat super jammer om te horen dat de hoes die jij hebt besteld niet helemaal voldoet aan je wensen, omdat je hiermee niet contactloos kunt betalen. Ik zie dat jij een originele Apple hoes met MagSafe bij ons hebt besteld. Dit zou gewoon moeten werken met contactloos betalen. Ik vind het jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Ik zie dat jij je bestelling ook al hebt aangemeld als retour en wij hiervan het aankoopbedrag hebben teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag. Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Bestelling kwam dag later dan aangegeven en ik werd vervolgens ongevraagd in de mailinglist opgenomen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jimmiie, Bedankt voor je beoordeling. Wat spijtig om te lezen. Ik zie dat je hebt gekozen voor de gratis bezorgoptie: Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd. Als je net voor het weekend besteld en voor deze optie kiest kan je bestelling uiterlijk dinsdag geleverd worden, daar het werkdagen betreffen en geen weekdagen, wat jammer dat hier onduidelijkheid over was. Vervelend dat je mailadres aan je mailinglijst is toegevoegd terwijl je dit niet wenst. Kan het zijn dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan heeft gestaan ten tijden van het bestellen, want alleen dan wordt je mailadres toegevoegd aan het bestand. Ik zie dat je je inmiddels hebt uitgeschreven. Daar je duidelijk aangeeft dat je deze mails niet wenst te ontvangen heb ik je mailadres helemaal uit het bestand verwijderd. Daarnaast heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Horlogeband besteld, stonden geen maten bij dus paste niet. Wel retourkosten betalen... Balen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Léon, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat het bandje niet paste, en dat er geen maten bij staan op de website. Ik ga dit direct doorgeven aan mijn collega's van de betreffende afdeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in dit geval de retourkosten moet betalen, ik heb deze dan ook direct aan je gecrediteerd. Mocht je hulp nodig hebben bij het vinden van een nieuw bandje, dan horen wij dat graag. Wij helpen je graag verder. Ook heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming bied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn hoesjes nog steeds niet maar wel betaald zou ze graag ontvangen gr Jan 0651809109
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je hierover contact met ons hebt opgenomen, zodat mijn collega je vandaag verder heeft kunnen helpen. Ik wil je graag meegegeven dat TrustedShops een onafhankelijke website is waar iedereen jouw beoordeling kan zien. Het is wellicht verstandig een kleine aanpassing in je review te doen en je telefoonnummer weg te halen, zodat dit niet meer publiekelijk vermeld staat. Gezien dit een onafhankelijke website betreft kunnen wij dit helaas niet voor je in orde maken. We zullen ons best doen je gewenste oplossing zo snel mogelijk uit te voeren en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024
Defect product geleverd, gelukkig wel geld teruggehad. Maar dat duurt allemaal wel even dan
20 mrt 2024
Beste mevrouw Velthoven, Bedankt voor je review. Wat jammer om te vernemen en onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 mrt 2024
Hoesje is niet echt zoals verwacht. Enorm strakke bevestiging en cover blijft open staan
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tom, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Heb je het idee dat de houder te strak om je toestel zit of heb je meer het idee dat de hoes wat soepeler moet worden? Het is gemaakt van leer en net als leren schoenen moeten leren hoezen ook altijd even soepel worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er precies aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Binnen een week is de screenprotector al kapot terwijl telefoon niet is gevallen oid
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de screen protector na een week stuk is, zonder dat deze is gevallen. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl