smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.688 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Hoesje niet juist afgedrukt.

Het is jammer dat mijn zelf ontworpen hoesje er niet uitkwam als in het voorbeeld, de tekst en afbeelding waren naar de zijkant gedrukt ipv in het midden. Er is me een kadobon toegevoegd om een nieuw hoesje te ontwerpen, dat vind ik erg vriendelijk.

Bezorging niet correct

Men moet extra betalen voor "bezorging de volgende dag". Is niet erg. Alleen vervelend als het dan alsnog 3 dagen later bezoegd wordt. Extra betaald maar niet aan de afspraak gehouden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je verzendkosten hebt betaald zodat je de bestelling de volgende dag in huis zou ontvangen, maar dat de bestelling drie dagen later is bezorgd. Wat jammer om te lezen, het is zeker niet de bedoeling dat je extra kosten betaald voor snelle levering en dat dit dan vervolgens niet gebeurd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij het met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

vertraagde levering

Donderdag in de ochtend bijtijds besteld, helaas pas dinsdag in de late namiddag in de brievenbus. Al die tijd dus geen hoesje om het nieuwe device. Dat moet toch beter kunnen?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste John, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling pas dinsdag hebt ontvangen, terwijl je donderdag ochtend al had besteld. Wij bieden meerdere verzendopties aan: bij de gratis verzending zullen wij de bestelling binnen 48 uur verzenden. Bij de Premium of pakket verzending, zullen wij deze dezelfde dag verzenden indien voor 21.00 uur besteld. Echter kan het helaas gebeuren dat een bestelling bij de post vertraging op loopt, en dat de bestelling later geleverd wordt dan de bedoeling is. Omdat ik het erg vervelend vind dat dit is voorgevallen, wil ik je hierin graag tegemoetkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Beetje tegenvaller, meer van verwacht.

Leuke hoesje .op zich maar ketting /koord is te kort om schuin te dragen. Los polsbandje zat er ook bij .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat je de hoes er leuk uit vindt zien, Jammer dat hij te kort is voor waar je hem voor wilde gebruiken. Is het polsbandje wel naar wens? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Mocht je het fijn vinden als we met je meekijken naar een alternatief product, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 mrt 2024
Hoesje is niet echt zoals verwacht. Enorm strakke bevestiging en cover blijft open staan
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tom, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Heb je het idee dat de houder te strak om je toestel zit of heb je meer het idee dat de hoes wat soepeler moet worden? Het is gemaakt van leer en net als leren schoenen moeten leren hoezen ook altijd even soepel worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er precies aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1 dag geleden
snelle levering, lage prijs van het product maar de kwaliteit is niet de beste
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maria, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit niet de beste is. Dat is niet de bedoeling, en willen wij graag verder met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier alsjeblieft op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje is redelijk smal. Eerste indruk was of het geen echt leder was.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kris, Bedankt voor je review. Bedoel je met smal dat het niet om jouw toestel past of dat het alleen smal oogt? Jammer dat je de indruk hebt gekregen dat het geen echt leer betreft. Ik ben er voor je achteraan gegaan en er is mij aangegeven dat het wel echt leer betreft. Kan het zijn dat het niet het leer is dan je gewend bent? Er zijn namelijk verschillende soorten leer en door de ontwikkelingen van deze tijd ruikt het niet altijd meer zo sterk als voorheen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Bezorging veel langer geduurd dan beloofd

Hoesje is prima. Maar bezorging heeft veel langer geduurd dan beloofd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Karin, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de hoes, maar wat jammer dat je de hoes later hebt ontvangen dan je verwacht had. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje met foto…

Het hoesje is heel glad en heeft een sterke aparte geur.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste La-Toya, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat de hoes erg glad is en dat deze ook een sterke geur heeft. Wat jammer om te horen, dit is niet de bedoeling. Ik vermoed dat de hoes te snel na het bedrukken is ingepakt, waardoor de print niet voldoende heeft kunnen luchten en de geur vervolgens in de hoes is getrokken. Zojuist heb ik je een mail gestuurd, en ik wil je vragen hierop te reageren zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Klapt in elkaar bij ondersteunen tablet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fernand, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de hoes niet naar behoren functioneerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Duurt te lang voor levering
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maurice, Bedankt het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat de levering te lang duurt. Ben je je er van bewust dat wij verschillende verzendopties aanbieden, en dat de levertijd daardoor anders kan zijn? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je lang moet wachten op je bestelling. Ik zou dan ook graag willen weten of je deze inmiddels ontvangen hebt, en je een tegemoetkoming willen aanbieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
iPad staat niet erg stevig
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cobi, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de iPad niet stevig rechtop blijft staan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Betere kwaliteit.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Hilgers, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste W.J. van Noort, Bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Netty, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Greet, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Princia, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling! Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent, dat is heel jammer. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dinand, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jannie, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl