smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.920 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Voorspelling was: Bezorging niet op volgende (werk)dag maar dag daarna. PostNL dacht volgende dag. Smartphone hoesjes had gelijk. Goed gedaan. Ik had van diverse leveranciers dingen per pakket post EN gewone post. Een van de leveranciers heeft niet genoeg porto betaald. Ik kan niet achterhalen welke leverancier

De order met persoonlijke print bleek… niet op het toestel te passen

De order met persoonlijke print bleek niet voor het goede toestel en ze hebben dat gecompenseerd door het aanschafbedrag te vergoeden in 'store credit', zodat ik op hun website nog iets anders kon uitzoeken. Is natuurlijk niet helemaal ideaal maar ik vind het een redelijke oplossing.
7 apr 2024

PostNL gaf melding bezorgd

PostNL gaf melding dat pakket in brievenbus was bezorgd maar werkelijke levering was twee dagen later. Smartphonehoesje vermeld dit wel en vraagt paar dagen geduld te hebben. Eind goed al goed
Het hoesje laat de telefoon nog lekker in de hand liggen. Het is ook prettig materiaal. Enige min puntje is de aan/uit knop welke zonder hoesje perfect was, en nu vrij zwaar aanvoelt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wouter, Bedankt voor je review. Fijn dat je over het algemeen tevreden bent over de hoes. Jammer dat de aan / uit knop zwaar aanvoelt met de hoes om je toestel, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Prima hoesje, knudde levering

Het hoesje op zich was prima, alleen de levering was waardeloos. Daar kan smartphone hoesjes.nl waarschijnlijk niets aan doen, maar ik bestel daardoor hier toch niets meer. Jammer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maria, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat fijn dat je tevreden bent over de hoes maar erg jammer om te lezen dat de levering niet goed is gegaan en dat dit ongemak heeft veroorzaakt. Mijn excuses voor het ongemak. Helaas zijn wij als webshop afhankelijk van de vervoerder, en kan het bij online bestellen gebeuren dat een pakket vertraging oploopt en kunnen wij dit niet voor je versnellen daar elke vervoerder een kleine foutmarge heeft. Uiteraard begrijp ik dat het erg teleurstellend is wanneer je iets besteld en de levering niet gaat zoals verwacht. Ik heb je een mail gestuurd, omdat ik je graag een passende oplossing wil bieden. Ik wil je vragen hierop te reageren. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Slechts 1 magneet

Bij de vorige gsm had ook een magnetische telefoon bevestiging, die gad 2 magneten, ook in het bed van de gsm. Voelde robuuster aan dan nu met alleen magneet in hoes
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Kools, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat de hoes niet helemaal naar wens is. Hierover kom ik graag met je in contact, dus ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Had foute bestelling gedaan, wilde terugsturen maar was niet nodig nieuw hoesje besteld en betaald mocht het foute hoesje houden en kteeg mijn geld terug gestort
Snel ontvangen, een paar horlogebandjes hadden helaas niet zo'n goede hechting, ik denk te slappe veertjes. Goed opgelost door Smartphonehoesjes.
Verzending was supersnel. Enige minpuntje was dat het retourlabel geprint moest worden. Met een digitaal retourlabel, zeker 5 sterren
Jammer dat als je besteld hebt vlak erna een korting krijgt van 20%. Je hebt in die maand echt niet weer een hoesje nodig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Ik begrijp dat je vlak nadat je hebt besteld een mail hebt gekregen met een kortingscode van 20%. Wij hebben door het jaar heen veel acties, en het kan inderdaad zijn dat als je net hebt besteld kort daarna een actie van start gaat. Omdat ik het vervelend vind dat je net mis hebt gegrepen, heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming aanbied. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024

Het hoesje is snel ontvangen.

Het hoesje is snel ontvangen na bestellen. Een nadeel is dat de scherpte van de print afwijkt van de scherpte van de foto.
Hoesje verkeerd geprint door mijn eigen schuld bleek achteraf. Toch een nieuwe gratis mogen bestellen. Top service!

Snelle en correcte levering, involledige sluiting

Snelle en correcte levering. Hoesje sluit echter niet volledig wanneer ook betaalkaarten erin opgeborgen zijn.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed sluit wanneer je er passen in gestoken hebt. Ik zie dat de hoes ruimte heeft voor 3 passen. Mocht je er 3 in de hoes gestoken hebben dan zou de hoes netjes moeten sluiten. Indien dit niet het geval is bied ik je graag een passende oplossing aan. Heb je er meer passen in zitten dan klopt het dat de hoes hier te weinig ruimte voor heeft en kijk ik graag met je mee naar een hoes welke meer ruimte biedt voor passen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we exact na kunnen gaan wat er aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
overzichtelijke website, goede info over de bestelling en levering, goede kwaliteit vh hoesje
Snelle afhandeling en praktische verpakking via de brievenbus, dus geen thuis wachttijd
Per ongeluk teveel besteld en retour gestuurd. Geld stond snel weer op mijn rekening.
Snel bezorgden na verkeerde bestelling ook snel alles geregeld en geld teruggeboekt
De website heeft snel gehandeld maar PostNL zorgde voor een paar dagen vertraging.
7 apr 2024
De gevraagde artikelen netjes geleverd en van redelijke kwaliteit gezien de prijs.
Levering slechts een dag later maar wel tegen de afgesproken prijs en condities