smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.634 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

EK
Eduard Peter K.
Bilthoven, die Niederlande

Smartphonehoesjes.nl is een vertrouwd adres!

Smartphonehoesjes.nl is een vertrouwd adres met goede producten en een snelle levering. Ook nu weer was mijn zoveelste screenprotector goed verpakt weer vlot geleverd. Ook de begeleidende instructies e.d. (incl. videolink) zijn weer uitstekend verzorgd. Alleen hun blijvende stroom aan product/marketing e-mails is ‘om gek van te worden’! Alsof je wekelijks van phonehoesje e.d. zou wisselen. Niet smart van smartphonehoesjes en ga me ook nu weer snel uitschrijven. Smart is het als je de klant laat kiezen welke e-mail frequentie gewenst zou zijn.
Nadat er buiten de schuld van sph.nl geen pakketje was geleverd is er direct op mijn mail daarover gereageerd, voelde mij gehoord. Tot mijn grote verbazing krijg ik mijn hoesje alsnog opgestuurd terwijl de schuld,,oorzaak bij post.nl lag. Gewoon geweldig, nooit verwacht, zeer gewaardeerd. Blijven zoals jullie zijn nl perfect xxx Groetjes lien zwak
JH

Supersterke bescherming

Afgaande op de anddre vele positieve ervaringen heb ik deze backcover gekocht en ben er tot op heden erg blij mee! Fijn vasthouden, makkelijk toegankelijke toetsen en fijn vasthouden. Al een keer mijn telefoon laten vallen maar ( ik heb ook een screenbrschermer) geen scheur in mijn beeldscherm. De telefoon zit erg goed ingepakt door de backcover.

Fijne webshop

Ik bestel hier (bijna) altijd hoesjes voor mij telefoon. Deze keer had ik niet goed gekeken bij bestellen. Toen ik het product ontving was deze dan ook niet naar wens. Ik krijg nu mijn geld terug en hoef het hoesje niet retour te sturen. Helaas geen mensen in mijn omgeving die het hoesje wel kunnen gebruiken, anders had ik deze weggegeven.

Zeer tevreden

Overzichtelijke website, heel groot aanbod met duidelijke foto's. Automatische selectie van toestel als je site bezoekt via smartphone. Eenvoudige betaling en snelle levering. Voorafgaande levering kreeg ik nog een filmje toegezonden met een how-to om de screenprotector best aan te brengen. Gewoon top!

Goede en goedkope hoes voor de Fairphone 5.

Had de reviews over de originele Fairphone 5 hoes ( € 34 )gelezen en die waren niet best. Dus de Fairphone 5 hoes van Smartphonehoesjes besteld met screenprotector voor € 21. Uitstekende transparante hoes die goed aansluit en over de rand gaat. Dus ook schermbeveiliging. Snelle bezorging.
30 mrt 2024
Superfijn hoesje met extra bescherming bij de hoekjes, koop hem nu weer voor de 2e keer omdat deze na 1 jaar wel verkleurt (zoals alle doorzichtige hoesjes). Goede bescherming, goede prijs en snel in huis (met een kartonnen verpakking ipv plastic)!

Helemaal mijn

Hoesje besteld met eigen design van eigen fotos. Snel geleverd en hij is super mooi geworden. De kleuren en fotos in hun geheel komen nog steeds super mooi tot hun recht en zien er helder en gaaf uit. Helemaal blij, helemaal fijn, helemaal mijn 😀

correcte producten

Nog geen enkele problemen ervaren met de bestellingen, ik verkies deze site om mijn bestellingen te doen. Altijd correcte levering, Goede kwaliteit van producten. Soms wat wachten op je product maar dit komt vaak door de leveraars zelf.
TP
Ton P.
Landgraaf
23 mrt 2024

Ik kreeg een 'bumper'

Ik kreeg een, 2e, mooie 'bumper' ondanks dat ik eerst een fout type besteld had. Deze hoefde niet teruggestuurd te worden, om het milieu niet verder te belasten, maar kon ik iemand anders toe laten komen, dus naar de 2ehandswinkel. Top👍.

Weer besteld

Voor de 3e keer zo'n bookcase besteld, deze bevalt prima. De 1e sleet de buitenkant wat snel maar bij de 2e was dit al een stuk beter. Nu opnieuw besteld omdat waar de pasjes inzitten het wat ruim wordt zodat je bankpas eruit valt.
24 mrt 2024
Ik ben in jullie kantoorpand geweest met een produkt die ik gekocht had via internet maar niet goed wist hoe te gebruiken. Ik werd op een uiterst vriendelijke manier geholpen en uitleg gekregen van een van uw medewerkers. Sjappoo!

Turquoise bookflap Xiaomi 12

De kleur komt overeen met dat vh scherm, goede kwaliteit,jammer,ik.had eerst een roze maar daar sloot de magneet niet goed aan na een tijd,deze is veel sterker en dus ben ik tevreden. Spijtig dat er maar één print beschikbaar is.
Snelle levering, top service. Had zelf een verkeerd type nr. Ingevuld Maar kreeg zonder problemen mijn geld terug. En 2 dagen later het juiste hoesje binnen. Plus dat ik het verkeerde hoesje niet eens retour hoefde te sturen.
Snelle levering, Reeds verschillende producten besteld,altijd TOP. Goede kwaliteit
Zeker weten dat het hoesje past Beter dan elke andere site kan je filteren op soorten hoesjes en de maten die passen bij je telefoon. Meerdere keren hier besteld en altijd precies gekregen wat was omschreven. Top dus.
CP
Corry P.
Nieuwegein

Fantastische service

Het hoesje is prachtig evenals de uitstekende service! Ik mocht het eerder bestelde hoesje wat niet meer geschikt was voor mijn nieuwe telefoon houden en ik kreeg het geld terug. Dat noem ik nog eens goede service!
Geen bemerkingen omtrent deze website (heel overzichtelijk). Ik kan deze ten zeerste aanbevelen (bestel hier al enige tijd en ben er heel tevreden over de kwaliteit van de producten en de service).

Goed en snelle service

Ik bestel vaker eigen gemaakte hoesjes. Zijn mooi altijd weer. Heel snel geleverd in de brievenbus. Er blijft wel 1 week lang toch een geurtje aan het hoesje hangen waarschijnlijk door de verf.
Zeer snelle levering, zoals beloofd. Hoesje voldoet aan alle verwachtingen. Heb inmiddels in het verleden al meerdere hoesjes besteld en zijn allemaal van goede prijs /kwaliteit verhouding.